Hij doet eerst aardig maar nu negeert hij mij!

klaar, over, zo

je heb echt geen idee HOE VAAK zo’n topic al voorbij is gekomen
“hij doet lief maar nu ineens niet meer”
“hij gaf me eerst zoveel complimenten en praat hij niet meer met me”

etc

Hij zag je misschien niet?
Ach volgende keer beter, je trekt te snel conclussies. Wacht maar op de volgende keer toch?.

hij zag me JUIST!! dat is het vreemdste!

De volgende keer zeggen als je weer werkt: ‘‘Zag je mij niet de vorige keer?’’ maar dan voor de grap hé?.. ik zou het ook niet weten.

waarom zei je dan zelf niks? als je hem zag?
wss denkt hij dat jij hem negeert… want hij trekt zn conclusie: ja ze zag me.

ik weet hoor, maar jij negeerde hem dan ook en jij zei ook dan helemaal niks! Misschien heeft hij nu ook van, huh, ze zag me, maar ze zei helemaal niks :S

woow ik ook! (dat ik cassiere ben en een vuller wel leuk vind (ofja, eigenlijk afdelingshoofd, maar dat negeren we even))

1 vraagje, hoe kan het dat in jouw supermarkt mensen weinig contact met mekaar hebben?
normaal is daar toch altijd topsfeer enzo?

naja daar gaat het nu niet om.
jongens met stemmingswisselingen moet je nooit hebben. Ze moeten je altijd hetzelfde behandelen, hoe denk je anders dat je je in een relatie zal voelen? Zo’n jongen maakt je helemaal kapot/gek!
Maarja, het is nogal moeilijk om over iemand heen te komen die je elke dag ziet en waar je elke keer mee verliefder op wordt na zijn killersmile (:@:@:@ het is mij ook nog niet gelukt!)
naja, ik overweeg ook wel eens ontslag, na een kutbui, maar dat vind ik toch wat overdreven
Je moet het misschien gewoon vermijden, gewoon even verder kijken
En bovendien, je kent hem nog niet zo heel goed, dus eroverheenkomen is niet het einde…

Precies, of misschien durft hij niet. Als je nou zelf hoi zegt dan komt er misschien iets van, niet blijven wachten of hij iets zegt je kunt zelf ook praten & beginnen.

Ik had dat ook met een jongen.
We hyvden geregeld en vanuit 't niets stuurde hij niets meer terug.
In de kroeg zocht ik hem op, negeren is 't woord!
Kortom, laten gaan die kerel.

Ja dus het is in feite je eigen schuld, sorry :'3
Je kon toch gewoon zeggen: ‘Hoi, hard aan het werk zo te zien? ;3’

ja, idd, je had gewoon zelf tegen hem moeten gaan praten… of op zn minst hoi zeggen…

Inderdaad, jij had wel het ‘initiatief’ kunnen nemen. Misschien is hij er niet zeker van of jij hem ook wel ziet zitten, en dacht hij dat even te testen door te kijken of jij wat zou zeggen. Dus de volgende keer zou ik echt ábsoluut wat zeggen!

Jongens… >.< ze lijken soms allemaal hetzelfde. haha

ik had het eerst ook, deed ie heel lief enzo, ineens negeerde die me helemaal of deed heel kortaf, en toen ineens weer heel lief. ik heb er wel wat van gezegd,
en nu is het lekker al weer anderhalfjaar(en 2 maanden) mijn vriend. ^^

over dat vraagje, nou we mogen van de bedrijfsleider niet met andere collega’s praten, (soms doe ik dat wel;)) omdat het meestal wel erg druk is in de winkel! wat ik dus wel erg jammer vind…
en vooral niet als je op kassa sta:S!!

over wat jullie zeggen; dan moet ikzelf maar het initiatief moet nemen ik wilde dat ook gaan doen, maar…ik ben nogal erg verlegen! wat ik soms ook super irritant vind!
Ik hoorde ook dat van een vriendin van mij (zij kent hem wel erg lang) dat hij ook erg verlegen is… misschien daarom??? ik weet niet, maarjah volgende keer ga ik gewoon op hem afstappen en een praatje maken ofso!! misschien zie ik hem zaterdag wel!

om eerlijk te zijn voel ik me ook stom dat ik zelf geen initiatief heb genomen, maarjah volgende keer beter (a)!.. I hate to be too shy

[i]Ik denk dat het een kwestie is van verstand op 0 en er voor gaan.

Zo heb ik het mezelf ook aangeleerd om leuke jongens te benaderen. Maar nu vind het overgrote deel mij nét iets te zelfverzekerd om iets eerlijk tegen een jongen te zeggen.

Ik zou zeggen; als je hem ziet, maak is een babbeltje. En inderdaad zoals er werd gezegd, gewoon voor de gein tegen hem zeggen van ‘Hee, zag je me niet op ( dag )’

Ik zou het verder ook niet weten.[/i]