hij doet anders

Een week geleden had ik weer contact met m’n ex en hij wou me terug maar ik wou hem niet terug en toen kreeg ik een snapchat van een goeie vriend van hem over m’n ex ik weet ook niet precies meer wat het was toen zei ik tegen hem kun je me even appen en stuurdde me nummer. Toen appte hij me en kregen we flow enzo en dat duurdde 2dagen toen tagte ik hem op insta gewoon in een love foto en hij reageerdde gewoon met goodnight :heartbeat::heartbeat::heart::kissing_heart: enzo en toen appte ik hem halfuur later deed ie heel droog maar ik dacht misschien is er iets ofzo maar nu doet ie nog steeds zo maar een vriend van hem en goeie vriend van mij vroeg of ik flow met hem had en hij zei toen wel van ja dus ik dacht oke ik stuur dat naar hem en toen zei die van ja omdat je dat toen op insta zette dacht ik we hadden flow alleen nu niet meer dus ik zei zo hoezo nu niet meer zegt ie ja we praten niet meer zoveel en toen zei ik van dan praten we meer enzo maar als ik hem s’ochtend app reageert ie pas in de avond en ook heel droog weet iemand misschien wat er is want eerst als ik vroeg af te spreken wou die graag en nu is het “weet niet wanneer ik kan” enzo en soms doet hij wel heel leuk met me enzo… ik volg het niet meer kan iemand me helpen :weary::sob:
xxxx

probeer het eens overnieuw met leestekens

Een week geleden had ik weer contact met m’n ex, hij wou me terug maar ik wou hem niet terug, en toen kreeg ik een snapchat van een goeie vriend van hem over m’n ex, ik weet ook niet precies meer wat het was, toen zei ik tegen hem kun je me even Appen en stuurde me nummer. Toen appte hij me en kregen we flow Enzo, en dat duurde 2dagen toen tagte ik hem op insta gewoon in een love foto en hij reageerde gewoon met goodnight, enzo en toen appte ik hem halfuur later deed hij heel droog maar, ik dacht misschien is er iets ofzo, maar nu doet ie nog steeds zo, maar een vriend van hem en goeie vriend van mij, vroeg of ik flow met hem had en hij zei toen wel van ja, dus ik dacht oké ik stuur dat naar hem, en toen zei die van, ja omdat je dat toen op insta zette dacht ik we hadden flow alleen nu niet meer. dus ik zei zo hoezo nu niet meer. zegt ie ja. we praten niet meer zoveel, en toen zei ik van dan praten we meer enzo. maar als ik hem s’ochtend app reageert ie pas in de avond en ook heel droog, weet iemand misschien wat er is want eerst als ik vroeg af te spreken wou die graag en nu is het “weet niet wanneer ik kan” enzo, en soms doet hij wel heel leuk met me enzo… ik volg het niet meer kan iemand me helpen…
xxxx.

ik volg jou niet, had je nu flow met de vriend van je ex or nah?

Huh ik snap er niks van, je spreekt hem nu dus pas een paar dagen? Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden, en niet vragen of je flow (??) met hem hebt.

Maar ik snap het niet zo goed dus weet niet of je hier wat aan hebt.

Als jij het al niet weet hoe moeten wij dit weten…? En tsja als ik het zo lees dan denk ik: he’s not that “flow” into you

Ik snap er niks van.

en wat is dat toch tegenwoordig met flow hebben? Moet ik dat zien als scharrelen of iets? Ik voel me echt oud worden met me bijna 21

Dikke retweet hier, haha. Een jongen zei dat ook al tegen mij… Ik vind het een beetje ‘breezer’ klinken hahaha. Kan geen ander meest geschikt woord vinden.

Ik denk dat hij geen interesse in je heeft.

Langste zin ooit.

Leestekens…

Twee komma’s in één zin vind ik meer dan voldoende. Als het er meer zijn, kabbelt het voort en voort… en stop ik met lezen.

Laten gaan die jongen, hij heeft duidelijk geen interesse in je.

nee gewoon nee.