hij doet anders als er andere meisjes bijzijn

Ik ben verliefd op een jongen en ik denk dat hij ook verliefd is op mij, hij doet heel lief en zegt lieve dingen tegen me als we alleen zijn. Maar als er andere meisjes bijzijn doet hij alsof hij me helemaal niet leuk vindt dan zegt hij bijvoorbeeld als hij in de les met mij moet samenwerken :" oh nee toch niet met haar" hij doet dat heel vaak en ik vind het echt niet leuk. Ik snap niet waarom hij dan zo anders is. waarom doet hij dit?

misschien om stoer te doen voor zijn vrienden?

Wow, dumpen zou ik zeggen.
Er zijn een paar redenen dat ik DENK waarom hij het doet;

1. Hij schaamt zich voor je.
  2. Hij wil nog flirten met andere meisjes dus hij doet alsof hij je niet leuk vind.
  3. Hij is een lul.

Lastig, dan is het geen leuke jongen, want hij is onvoorspelbaar en het is heel naar van hem wat ie doet. mijn mening

Meid hij verdient je echt niet, dump hem!

Wat een eikel, ik snap dit soort jongens gewoon echt niet.
Ik zou zeggen, dumpen die handel. Maar ik begrijp ook wel dat dat dan best wel moeilijk is omdat je hem wel leuk vind, en hij jou ook ‘als hij alleen is.’
Maar zeg er dan misschien gewoon wat van, of zeg dat je het niet leuk vind als ie zo doet.

meiss,
ik stel voor dat hoe moeilijk het ook is, gwn niet meer zo lief met hem omgaan als jullie alleen zijn of gwn contact verbreken.
dat zet hem aan het denken, ik weet hoe het is. ik had dit ook.
maar echt, als hij zo doet tegn jou is hij het gwn niet waard!
x

zeg dat tegen hem, kijken wat hij daar op antwoord.
en sowieso stoppen met die idioot.

Een woord;

Asshole.

Bah wat een eikel…
Ik hoop dat je over je verliefde gevoelens heen kan kijken en hem lekker laat stikken!

Oke dit klinkt misschien stom maar bij mijn vriendinnen en ik is dat echt het standaard sarcastische grapje. Zegt hij het niet ook als grapje? (Niet dat ik niet snap dat je het vervelend vind!)

ja dat dacht ik eerst ook, maar hij doet het zo vaak en ik vind het eigenlijk niet zo leuk, maar ja dat heb ik hem ook nog niet verteld. Ik hoop dat het een grapje is en niet iets anders ;s

Je kan het hem een keertje duidelijk maken dat jij dit echt niet leuk vind, als hij dan nog niet ophoud moet je hem maar gewoon dumpen!