Al eerder plaatste ik een topic over mijn probleem met een jongen.
Mijn verhaal in het kort:
Voor een tijd had ik het erg leuk met een jongen.
Ik vond hem steeds leuker en ik had het idee dat het van zijn kant ook zo was.
We hadden geen relatie maar waren wel leuk klef bezig.
Ook hebben we het weleens over onze gevoelens voor elkaar gehad.
Vlak erna zagen we elkaar nog maar weer een tijd dáárna, liet hij niks van zich horen, wat mij laat twijfelen of ik hem misschien heb afgeschrikt.
Het hele verhaal staat in dit topic.
(Ik noem de jongen die ik leuk vond even A.)
Vandaag heb ik hem weer gesproken.
Dat gebeurde op zijn werk. Ik was daar voor een vriendin, die werd geholpen door een andere medewerker.
Toen we even moesten wachten, kwam A. ineens met ons (mij) praten.
Hij vroeg heel leuk hoe het met me ging en zei dat het zo’n tijd geleden is dat hij me heeft gesproken en het leuk vindt me weer te zien.
In mijn gedachten viel mijn mond van verbazing heel vaak open.
Maar ik kletste gewoon mee.
Ik snap zijn gedrag niet.
Ik heb nooit duidelijkheid van hem gekregen maar die wil ik wel nog steeds, door met hem te gaan praten.
Maar nadat bezoekje bij zijn werk, vraag ik me af of dat zin heeft.
Omdat als hij het bijvoorbeeld ‘weer wilde proberen’ of mij uberhaupt weer wilde zien, had hij me denk ik allang gesmst.
Een vriendin zei dat het mogelijk is dat hij het inderdaad leuk vind om mij zo nu en dan toevallig even te zien en te spreken maar dat hij geen relatie wil op liefdesgebied maar misschien ook niet eens door wilt als gewone vrienden…
Als dat zo is wil ik dat graag van hem horen maar ik weet dus niet of dat zinvol zal zijn.
Want aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik niet iets moet opbouwen wat er (van zijn kant) niet in zit.
(Ik zeg er wel bij dat de dag nog niet voorbij is, hij zou nog iets kunnen sturen.)
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Zouden jullie hoe dan ook met hem praten om duidelijkheid te krijgen? Ondanks de twijfel of het nog zin heeft?