Ik probeer het zo kort mogelijk te houden…
Vanaf mijn 16e heb ik het uitgaan ‘ontdekt’ en heb ik regelmatig jongens ontmoet, waar ik mee gezoend heb, tot aan mijn 17e ongeveer. Toen vond ik het wel genoeg geweest en was ik toe aan iets serieus. Een tijd daarna heb ik een jongen leren kennen, inmiddels 3 maanden mijn vriend (ik ben al een halfjaar 18). Hij weet van hoe ik was tijdens het uitgaan in die tijd.
In augustus ga ik met een vriendin 2 weken op vakantie, hij weet ook dat we uitgaansplannen hebben. Via WhatsApp maakte hij een aantal opmerkingen waaruit bleek dat hij dacht dat ik vreemd zou gaan… Nu beweert hij dat hij toen niet serieus was en gewoon mijn reactie wilde weten. Nou, ik vond het echt niet grappig, hij blijkbaar wel. Toen vroeg ik vanavond wat hij nou echt bedoelde, toen zei hij: ‘Niks, laat maar’. En toen ging het gauw over naar een ander onderwerp. Ik heb echt het idee dat er wél iets is, maar dat hij het niet wil zeggen.
Het uitgaan wat ik op mijn 16e en 17e deed, is echt verleden tijd, nu al helemaal omdat ik een vriend heb. Weet iemand hoe ik dit uit zijn hoofd kan krijgen?
Ik zie hem niet eerder weer dan maandag maar ik wil dit zo snel mogelijk uit zijn hoofd krijgen… Volgende week vrijdag ga ik weg en daarvoor zie ik hem ook niet meer (op maandag na).