Hij denkt dat ik verliefd ben...

Hey meiden,

Laatst veranderde de klastitularis een jongen (D.) van plaats omdat hij te veel praatte met z’n vrienden (K., S. en M.). Ze zette hem naast mij. Hij heeft ontdekt dat ik Altij in de richting van die 3 kijk omdat ik nu op S. val. (en die zit naast M. en K.) Maar ja nu denkt D. dat ik op K. val maar ik val eigenlijk op S. Ahoewel ik K. ook wel een soort van leuk vind maarja… En nu ‘mobbt’ (maar dan minder erg) hy me dus dat ik op K. val en ik Denk dat Hij het hem verteld heeft want nu kijkt K. me altijd aan en zo en het ergste is dat een goede vriendin van me ook verliefd op hem is en ja…

Wat moet ik Doen?
Veel geluk om het te Lezen :wink:

Waarom typ jij zo raar?

klastitularis? maar ik zou sowieso tegen D zeggen dat je K niet leuk vind, anders krijg je dadelijk hele grote misverstanden en misschien kan je als je het durft wel tegen S zeggen dat je hem leuk vind?

zeggen dat je niet op K bent?

Mijn pc ‘‘verbeterd’’ mijn schrijffouten en Hij is ingesteld op duits kweeni waarom…

Ja heb ik gedaan maar hij gelooft me ni

^ Dan zou ik het gewoon lekker negeren als ik jou was als hij het niet geloofd. Misschien moet je wat meer naar S toe trekken en hem vertellen dat je hem wel ziet zitten, of eens wat afspreken, dan houd die D vast wel op en snapt K vast wel dat je niet steeds naar hem keek.

Oke bedankt^

Da’s het eerste dat ik me ook afvroeg :")