Hij denkt dat ik hem leuk vind

Hee
Ik zit bij het vak muziek in een klein klasje met mensen waar ik verder niet echt heel veel mee om ga, maar in de klas is het altijd gezellig : )
Alleen is er een jongen, Levi, en een meisje Rosemarije.
Rosemarije is een beetje zo’n opstokertje en ze kan nooit geheimen bewaren enzo. En zij is dus op een gegeven moment gaan proberen om mij en Levi te gaan koppelen, terwijl ik hem dus totaal niet leuk vind en hij mij ook niet!
Het werd steeds erger, want op een gegeven moment ging Levi geloven dat ik hem leuk vind! En dat maakt het alleen maar kutter want hij is best aardig en eerst ging hij mij allemaal negeren enzo, echt super kinderachtig.
Rosemarije heb ik inmiddels wel overtuigd dat ik Levi niet leuk vind (door te zeggen dat ik iemand anders leuk vind, maar je raad het al, ze zit nu door te drammen wie dan xD), en ze is dus ook gestopt met die koppelacties.
Maar Levi doet nog steeds een beetje raar en viavia hoor ik ook verhalen enzo.
Echt super irritant :confused:

(P.S. een grappig verhaal wat ik best schattig vond:
Er is zo’n jongen in mijn klas Bieber (zijn bijnaam vanwege zijn kapsel :stuck_out_tongue:) en dat is echt zo’n knuffelbeertje weetjewel. Niet aantrekkelijk ofzo maar gewoon lief en van die appelwangetjes enzo :3 En hij was dus pas op een feest waar Levi ook was. En Levi zei toen over mij: Ik vind dr niet leuk! Ze is niet eens knap! (ofzo)
En toen zei Bieber: Ik vind haar best wel knap hoor!
Lief toch :3 Haha, nee hem vind ik niet leuk. Maar ik vind hem wel een schatje)

xx

Misschien moet je het zelf tegen Levi zeggen… zoiets van: Hey, misschien denk je dat ik je leuk vind, maar dat is niet zo. Dus kunnen we misschien weer normaal tegen elkaar doen? Dat was namelijk een stuk gezelliger dan dit genegeer! :grin:
Hihi, gewoon tegen hem zelf zeggen, dus.
Succes!

Dan zeg je toch ook tegen Levi dat je hem niet leuk vind?
Ik snap het probleem niet.

Nou dat is nogal kinderachtig…
En ja inderdaad, ik zou de situatie gewoon even aan Levi uitleggen :slightly_smiling_face: