hij denkt alleen maar aan zichzelf

en wil ook alleen maar iets leuks doen/bellen/appen wanneer HIJ daar zin in heeft, en ik erger me daar best vaak aan en word daar ook best onzeker van. Moet ik kappen met deze jongen of gewoon geen probleem ervan maken… ?want ik vind hem wel heel leuk.

Hee! Zelfde probleem hier! Ik zou hem gewoon zeggen dat je het niet leuk vind… en misschien heeft hij het heel druk? (ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet leuk vind, en bij mij had hij het ook écht druk)

en wat deed je daarmee?

wauw, ik zou eerlijk tegen hem zijn en vragen hoe serieus hij is in deze relatie ofzo.

hij heeft lang geleden duidelijk gemaakt dat hij met relaties niet zo snel gaat, toen zei ik dat hij me niet als een tv aan en uit kan zetten wanneer hij wil. Hij zei dat hij daarvoor begrip toont

Ja ik zou het sowieso niet leuk vinden als iemand mij alleen aandacht geeft wanneer die daar zin in heeft.
Hoe serieus zijn jullie? maar echt raar hoor, ik zou wel even een gesprekje met hem gaan voeren… want dit is niet leuk voor je.

we zijn twee maanden bezig met elkaar… het begint gewoon irritant te worden want ik wil wel heel graag dat we alleen van elkaar zijn mja dat moet van twee kanten komen

ik zal het zeggen tegen hem!

Ik ga nu ruim een jaar met dezelfde jongen en begon me na ongeveer een halfjaartje ook te irriteren aan het feit dat alles van mijn kant (leek) te moeten komen. Toen geprobeerd het duidelijk te maken met ‘Laat je het nog even horen?’ zodat ie er in ieder geval zelf mee bezig zou zijn maar daar schoot ik niets mee op. Uiteindelijk maar gewoon face to face gezegd dat ik het vervelend vond en langzaam maar zeker begint ie het te leren, hij nam me laatst zelfs op eigen houtje (!!!) mee uiteten. Gewoon zeggen dus, jongens hebben behoefte aan duidelijkheid en niet aan hints en omslachtig gedoe

hmmmm

Als een jongen echt helemaal weg van je is, hoeft niet alles van jouw kant te komen. En heeft ie altijd zin om met jou te bellen/appen!
Ik had ook zo’n jongen en ik dacht dat dat normaal was, met in mijn hoofd de gedachte ‘hij heeft ook andere dingen te doen, we hebben onze eigen levens, etc etc’.
Maar: Het was niet normaal. Het was gewoon lekker gemakkelijk voor hem. Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen merkte ik pas hoe het is wanneer een jongen écht verliefd op je is!

uppppp

Je kan het hem toch gewoon zeggen dat je dat irritant vind en je hier niet vrolijk van wordt? Dat je wil dat hij zich ook een keer aan jou aanpast en je je anders afvraagt of hij je wel echt zo leuk vindt? Iets met elkaar hebben is geven en nemen, van beide kanten…

Sorry hoor, maar jullie zijn nog maar 2 maanden bezig. Als je hem zo leuk vind moet je het ook respecteren dat hij het rustig aan wil doen. Iedereen is anders en ik vind dat je nog al op jezelf gericht bent in deze situatie. Het is inderdaad geven en nemen zoals hierboven gezegd word.

gewoon eerlijk tegen hem zeggen wat jij daarvan vind

Negeert hij je ook wanneer je hem appt/belt dan?

Ik zou een gesprek met hem voeren dat je dit niet leuk vindt aan hem. Misschien heeft hij het namelijk niet (helemaal) door. Kijk hoe hij op dat gesprek reageert (qua woorden maar vooral qua daden). Als hij dan nog niet z’n best doet, laten vallen dit jongen. Moeite doen voor elkaar komt van twee kanten.

ja, en hij spreekt me er continu op aan wanneer ik het terug doe

maar ik ben zo ongeduldig en onzeker over mezelf…