Hij deelt niks met mij :(

ik zal het kort houden, En aantal maanden geleden ontmoette ik een jonge. het ging allemaal zo goed tot op het laatst. Ik heb het gevoel dat hij mij niet vertrouwd of niks met mij wil delen. Er zit hem iets dwars dat zie ik aan hem maar elke keer als ik het vraag doet hij alsof het wel goed gaat met hem :frowning_face:,

ik wil hem heel erg helpen, maar ik kan er niet tegen als hij zo is :frowning_face: ik vind het niet leuk om hem verdrietig te zien. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich niet in zichzelf gaat opsluiten. Hoe zorg ik ervoor dat hij zijn probleempjes met mij deelt :slightly_smiling_face:

Daar is tijd en vertrouwen voor nodig.

[i]jongen zijn over het algemeen niet zulke praters/delers.
zorg in ieder geval dat hij zich op zn gemak voelt bij jou,
en breek misschien het ijs door zelf iets te vertellen,
iets simpels, of juist iets wat wat dieper ligt,
zodat hij zich ook wat bloot durft te geven.

ga in ieder geval niet pushen, maar geef hem de ruimte.
succes![/i]

Nou ja, niks forceren. Hij moet het gewoon uit zichzelf tegen jou willen vertellen. En verder heeft Chizuka gelijk.

Jha jullie hebben daar wel gelijk in, maar het voelt verkeerd tenslotte is het wel de jonge die ik leuk vind :blush: de ene dag is die zo aardig en zo leuk en de andere dag is er iets met hem waardoor hij zich ongemakkelijk voelt ik heb het hem gevraagt maar hij beantwoorde met dat er niks aan de hand was. Ik ging hem ook niet dwingen ofsow :blush:

Maak je geen zorgen, mijn vriend is ook zo en er is echts niets mis met onze relatie. Ik moet er ook nog vaak moeite voor doen om achter dingen te komen, ook al ken ik hem al 3 jaar. Het lukt me wel, maar het heeft lang geduurd voordat dat vertrouwen er überhaupt was.

Komt dit je misschien een beetje bekend voor…

Als je vraagt of er iets is ontkent hij het, hij houd zich groot & hij doet een beetje ‘stoer’ om het te verbergen. Zijn humeur/gedrag is de laatste tijd wisselvallig. De ene keer is hij super lief en de andere keer doet hij heel raar en humeurig tegen je.

Mijn vriend doet de laatste maand/anderhalve maand zo. En we zijn bijna een half jaar samen. Dus misschien heeft hij nog wat tijd nodig.

probeer ook jou problemen/dingen in jou leven met hem te bespreken zo merkt hij dat je hem vertrouwd en zal hij hopelijk jou ook meer vertrouwen ed (:

succes!

:Goldeneyes,

Jha bij mij is het ook hetzelfde geval. alleen we hebben nog geen verkering :$, en missemma96 ik zou wel overmezelf willen vertellen maar dan kom ik toch en beetje verkeerd over want hij heeft al iets dat hem ergert en dan ga ik ook nog mijn probleempjes vertellen :blush:

Ik denk niet dat hij zich zal ergeren. Hij zal zich eerder vereerd voelen dat je zulke dingen met hem wilt/durft-te delen. En het verbaasd me ook niet dat hij zulke dingen niet met je wilt delen als jullie nog geen relatie hebben. Als hij indruk op je wilt maken, wil hij zulke dingen vooral niet tegen je vertellen. Daar denkt hij zwak mee over te komen inplaats van stoer, wat hij denkt te moeten zijn.