Hij deed me pijn ..

Hey meiden dit weekend was de stomste weekend voor mij "Nou in de vakantie heb ik een jongen leren kennen hij leek me super lief hij behandelde me als een prinses dus ik vond t wel leuk om een betere klik met hem te hebben

Zaterdag snapte ik hem met hey hij negeert me al een tijdje en hij zei hey ik ben aan t opassen ik was in de bios dus t maakte me niet uit enzow k vroeg hoeveel procent hij van me hield hij zei 90 % ik geloofde hem

Dus zondag zei hij schatje ik wil t hier bij laten ik zei hoebedoel je hij zei ik wil niet meer verder hij zei echt zo kei lollig miss later hij heeft me geblokkeert en verwijderd

Het deed me zo erg pijn dat ik 3 uur huilde en gewoon hoofdpijn heb ik geef nog steeds zoveel om hem ik kan hem maar niet vergeten dus ik heb een nieuwe snap aan gemaakt speciaal voor hem …

Wat vinden jullie wat ik moet doen dankjewell alvast xx

Hem vergeten. Hij is een klootzak en houdt niet van je.

Wat een klootzak. Snel vergeten!

Je kan niet echt veel doen. Ofja, verder gaan met je leven.

Het lijkt me duidelijk… hem vegeten! Hij is je liefde echt niet waard, dus wees slim en ga verder met je leven. :slightly_smiling_face: Miss met je vriendinnen gaan shoppen, dat is een leukere afleiding! :wink:

wat een lul joh… tjsongje zeg vergeten tis een (vul hier maar wat bij in)leier, met hun ken je geen steek vooruit komen, helaasskippen die boel ga lekker iest anders doen, leid jezelf maar af, gaat vanzelf weg