Hij date ook met iemand anders

Hoi,

Ik heb een paar keer gedate met een jongen. Leuke dingen gedaan en ben ook bij hem blijven slapen. Hij belde mij steeds om iets nieuws af te spreken. Nu vertelde hij vandaag ineens… ik ben in een levensfase waarbij ik geen vriendin wil. Ik date ook nog met iemand anders. Ik ben zelf ook niet op zoek naar een vriend dus in eerste instantie zei ik geen probleem. Nu ben ik nog eens aan het nadenken en vind ik het eigenlijk heel kut dat hij nog iemand ziet. Hoe vinden jullie dat? Hoe ga ik hiermee om? Zal ik er een einde aan maken?

Ik ken het probleem, ben jij toevallig dat andere meisje;)? Haha

Ik vind het wel vreemd en ik zou dat ook tegen hem zeggen.
Vooral als je ook bij hem bent blijven slapen enzo.

Het gaat er natuurlijk om hoe jij erover denkt, maar ik zou er niet verder mee gaan.

Beetje een naaibalsituatie.
Ik zou er niet mee verder gaan, je krijgt alleen maar meer hoop als hij toch nog met je afspreekt en zoent en weet ik veel. Dan doet het alleen maar meer pijn als hij bij zijn standpunt blijft.

Hmm… ik had laatst ook een nieuwe crush, ook een paar keer mee gedate en gezoend etc. En toen vertelde hij me ineens dat hij geen vriendin wilde, ik was ook niet echt op zoek naar een vriend… maar ik vond het toch een vervelend gevoel. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik heb er een einde aan gemaakt

een playmate gevoel, dat bedoelde ik.

Ik twijfel dus ontzettend. Ik ben bang dat als ik doorga ik hem straks leuker ga vinden en dan wilt hij misschien wel ineens niet verder. Aan de andere kant is het ook gewoon leuk en kan ik blijven doordaten voor de fun. Het is een risico.

Heb je niet zo iets van: hij gebruikt me voor de fun

tenzij je dat zelf ook wilt natuurlijk

Volgens mij kon hij het zich ook wel eerder bedenken, en het niet laten komen dat je al bij hem bleef logeren.

vertel hem gewoon hoe je erover denkt zeg dat je het een beetje raar vind dat ie ineens verteld dat hij ook iemand anders date
en kijk naar zijn reactie als hij je niet serieus neemt en er mee doorgaat
zou ik ermee stoppen voor je echt iets voor hem gaat voelen

Ik zou ermee stoppen

Ik heb het zelfde gehad…
Het ging later ook niet zo goed meer tussen ons…
Toen bleven we nog een tijdje vrienden…
Maar hoe lullig het ook klinkt; je bent dan niet het meisje voor hem… Anders zou hij het wel willen proberen :wink: Ook al is het alleen maar voor het proberen…
Ik zou verder kijken.
Hou contact met hem … want misschien kan het ooit nog komen… Dat hij toch denkt eigenlijk is het wel een heel leuk meisje, maar kloot zeg maar niet meer te veel. En kijk voor een nieuwe leuke jongen.

Ik denk dat je helemaal gelijkt hebt. Bedankt… dit is wat ik ga doen.

.

Het is normaal hoor dat jongens met meerdere meisjes tegelijk daten. Dat doen heel veel mensen namelijk…

Maar goed als hij met jou date zonder de intentie iets met je te beginnen en jij wil dat wel of jij wil hem ‘voor jezelf’ zou ik er mee kappen.