Hij blijft plakken

Hoi iedereen,

Ik heb een soort van probleem:
Er is een jongen die mij leuk vind, maar ik vind hem niet leuk, hij is wel aardig, maar ik ben nog niet echt op het punt gekomen van: 'Hij is lelijk maar wel aardig.’
En dat klinkt misschien hard, maar diep in jullie hart weten jullie dat mensen van mijn leeftijd nog niet op dat punt zijn gekomen. Maargoed, ik heb hem dus laten weten dat ik hem niks vond, en hij heeft een vriendin, die hem heel goed kent, maar zij stuurde dus een smsje met waarom ik hem niet leuk vond. Dus ik zei ik vind hem leuk als vriend, niet als vriendje. Toen gistere vroeg die of hij nog een kans had, en ikvond het zielig om te zeggen nee, die heb je helemaal niet meer, dus zei ik: ‘Weet ik niet, je doet je best ook niet, je vroeg me nergens mee naar toe.’ Dus hij vroeg of ik mee wilde naar de bios. Ik had daar helemaal geen zin in, zeker niet omdat hij zn best niet doet, en gewoon ik vind hem niet leuk. Hij blijft maar smsen met kom aub op msn, ik verveel me dit dat. Hij smst mij gewoon wakker, ik ben zn type meisje dat als ze de kans krijgt tot half twee op bed blijft liggen, lag ik om een uur nog lekker te slapen. Was half wakker, krijg ik een sms of ik wilde komen. Ik snap wel dat die me toen smste, maar soms liggen mensen in de vakantie te slapen. Dus ik zei nee, ik kom niet ik heb geen zin, krijg ik tot 16.15 smsjes met of ik wilde komen, ik heb er 3 van de zoveel geantwoord omdat ik bijna geen Beltegoed meer heb. Nu zit ik dus op de computer, op msn, maar offline, want ik kan niet eens meer normaal online staan, zonder dat hij me bombandeert met Hoi en haai en ag. En als ik hem blokeer is hij dr zo achter, want ik krijg de indruk dat hij aan iedereen vraagt of ik bij iemand online ben.

Ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil niet gemeen doen, ik ben op de basis school (toen kende ik hem gelukkig nog niet, maar een vriend van hem wel) en tot de eerste/tweede heel gemeen geweest tegen mensen, en dat ‘imago’ wil ik een beetje de wereld uit helpen.

Weet iemand wat subtiele hints? (Die hij ook begrijpt, aangezien sommige jongens niet zo snugger zijn.)

xx

Je hebt hem gezegd dat je het niet ziet zitten, toch?
Laat hem fijn zijn best doen, als hij dat nog wil. Als je ergens geen zin in heb, je bent er niet verplicht toe, dus nee zeggen kan gewoon.

Desnoods zeg je dat je het heel jammer voor hem vind, maar je hem niet wil kwetsen.

Jaa, ik heb heel vaak gezegt dat ik hem niet zie zitten, en toch blijft hij me bombaderen met hoeveel kans heb ik nog dit en dat.

Owja, voor mensen gaan vragen waarom ik hem niet moet:
Hij is best wel lelijk vind ik, gewoon niet mijn type, hij is of net zo groot als mij of kleiner, en ik ben 1.48m, en hij doet alles waar ik niks van moet hebben, zoals drinken voor zn 16de vuurwerk voor 31 dec, roken. Okee dat klinkt misschien te braaf, maar ik ben gewoon niet zn type dat rookt, drinkt en vuurwerk heeft voor het mag xD

owja, en hij is jonger dan mij, en 2maandjes ofzo is nog niet erg. Maar 8 maanden wel.

Naja, ieder zn eigen mening

xx

uhmm, net had ik mn msn maar online gezet, en ik staa 3 seconde online, en hij meteen heeeey met van die :grinning::D:D heel veel,toen naa een minuutje zei ik maar dat ik weer ging. En toen zei die alleen oke doei en meestal is het nee wacht blijf dit dat. Dus misschien is de boodschap overgekomen? En dat die nu huilend op de grond ligt te rollen of zo?

Naja, niet echt mijn probleem, toch?

Best zielig voor hem dat het op zn manier moet gaan, en dat mijn imago van vrolijk weer naar bot gaat.

Naja ik zit er niet zo mee :'D