Hij blijft niet meer stijf

Ik heb al redelijk lang een vriend en dus ook al best lang sex met hem. De laatste tijd blijft hij alleen niet meer stijf. Zelfs als ik hem pijp wordt hij slap. Ik snap er niks van en dit maakf me super onzeker. Waar zou dit aan kunnen liggen en wat kan ik eraan doen?

Wat zei hij toen je het vroeg?

Ik denk dat je dit beter gewoon eens met hem kunt bespreken. Of er iets is of dat hij je niet meer sexy vindt ofzo…
We kunnen hier wel gaan gissen maar daar bereik je niet zoveel mee.

Ik denk dat het gewoon niet meer spannend genoeg is of dat hij last heeft van de hitte. Vraag het hem anders zelf :slightly_smiling_face: .

Ik dacht er ook aan dat ie het niet meer zo spannend vind maar waarom geeft ie het dan niet aan

Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat jij het aan ons vraagt en niet aan hem.

Precies dit. Vraag het hem gewoon! Als jullie al zo lang bij elkaar zijn, moet het toch te bespreken zijn. :kissing:

Ik zou het hem ook gewoon vragen! En ga niet meteen er vanuit dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt, normaal heb je niet zo snel in je relatie een sleur. Het kan even goed zijn dat er een ‘defectje’ is bij je vriend of dat hij inderdaad van het warme weer af ziet.

Dat klopt ik moet het hem gewoon vragen. Vind het alleen zo raar en snap er niks van. Ergens ben ik ook bang voor het antwoord

Ik zie hem pas over een week zal ik het dan vragen of zal ik hem al eerder een berichtje sturen?

ik zou het niet via een berichtje doen.