Hij blijft me maar vragen om wat te doen samen

Een tijdje geleden ben ik in een heel dronken bui met een jongen naar huis gegaan (geen seks maar wel andere dingen :flushed: :flushed: :flushed:) en daar had ik enorm spijt van omdat ik eigenlijk totaal niet het meisje ben om dat soort dingen te doen… in ieder geval, daar hoeven jullie me niet op te veroordelen want dat was gewoon een grote fout.
In ieder geval ken ik die jongen heel goed, ik zit bij hem in de klas en ik ben ook met hem uitgeweest een paar jaar geleden (toen vond hij mij leuk) maar dat draaide op niks uit.
Sinds dit is gebeurd heeft hij me al 4 keer gevraagd om ‘‘te chillen’’, waarschijnlijk omdat hij hoopt dat dat uitdraait op seks, maar ik heb absoluut geen intentie om iets met hem te doen. Ik heb iedere keer ‘nee’ gezegd omdat ik niet kon (en ook niet wilde) maar ik wil hem nu gewoon duidelijk maken dat ik geen zin heb om wat met hem te gaan doen. Hoe kan ik dat het beste zeggen zonder hem op z’n teentjes te trappen? Het is wel een aardige jongen dus ik wil het zo niet-lullig mogelijk doen.

Wat een awkward vraag is dit

zeg gewoon hoe het zit, jongens zijn niet zo dubbelzinnig als wij dames, dus boodschappen met verborgen hints zal hij toch niet begrijpen

“Ik heb geen interesse” is niet-lullig

Gewoon zeggen dat je hem een aardige jongen vind, maar dat je even duidelijk wil hebben dat je niet de intenties hebt het weer zo ver te laten komen als de vorige keer.
Zou het wel een keer direct duidelijk maken en niet gaan hinten, daar wordt het alleen maar vreemder van als hij het niet begrijpt. :slightly_smiling_face:

Ik wil niet met je gaan chillen. Klaar. Is totaal niet lullig hoor.