Hij blijft maar in me hoofd zitten...

Lieve meiden!

Ik ben zo’n hopeloos geval die haar ex vriendje maar niet kan vergeten omdat ze al een jaar helemaal hoteldebotel op hem is en uit eindelijk met hem had dat voor maar een week ontzettend leuk was tot dat haar hart gebroken werd!

Wat is nu het geval ik kan hem dus niet vergeten ik probeer het egt!
Maar goed ik heb laatst tegen een waarschijnlijk zo enorme ‘echte’ vriendin verteld dat ik hem nog zag zitten en vandaag begon hij weer tegen me te praten zo als vroeger met :’’ eey mop’’ enzo!
tot dat hij vertelde dat hij me ‘echt’ leuk vond enzo en dat hij gehoord had van mij enorme ‘echte’ vriendin dat ik hem nog zag zitten dus zei heeft dat ff door lult tegen hem!
Ik heb 3x met hem gehad 2x serieus 1x op een geen serieuze manier!

Maar goed ik wil hem elke x zo graag terug maar nu stop ik met die kansen geven aan hem want hij heeft me al 2x bedrogen!

Maar ik wil hem vergeten maar tja als hij telkens tegen me gaat praten kan ik hem niet vergeten, en als ik hem in het egt zie word 'k bijna altijd weer verblind door de liefde maar dat gevoel gaat weg als ik hem niet meer zie!

Mensen, hebben jullie enig idee hoe ik hem egt moet/kan vergeten?

Liefst!

Dat soort dingen moet je tijd geven. Veel tijd. En geduld.

Dus je hebt geen advies hoe ik hem kan vergeten onlangs dat ik hem elke dag zie?

Hmm, het is moeilijk. Ik zou zo min mogelijk contact met hem zoeken en veel afleiding zoeken. Toen ik en mijn vriend uit elkaar gingen dacht ik dat ik er echt nooit meer overheen zou komen, maar uiteindelijk heb ik er alleen maar van geleerd en ben ik er sterker van geworden. Het kostte wel veel tijd, en ja, ik mis hem soms nog wel, maar niet meer zoals eerst. :slightly_smiling_face:

Sterkte!

Bedankt!x

En niet meer hopen dat het nog goed kan komen… Het is niet voor niets 3x uitgegaan !
Geef het tijd, ik weet hoe het moeilijk het is :’)

Ik heb dit zelf nog nooit eerder mee gemaakt want hij is de enigste jongen in mijn leven die ik echt echt heel leuk vind, wat eigenlijk ‘vond’ hoort te wezen!

Besteed tijd aan jezelf. Heb je passies en hobbys? Besteed daar meer tijd aan. Ga lekker shoppen, koop leuke kleren accesoires en make-up waar jij je mooi en sexy in voelt, en ga gewoon flirten met vreemden, zo weet je dat je er ook mag zijn en ga je ook zien dat er zat andere knappe, lieve en leuke jongens rondlopen :wink:

Het was iig een hulpmiddel voor mij, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Ja ik heb me hele herfst vakantie suf geshopt :grinning: maar goed dat deed ik om er leuk en nieuw in uit te zien niet voor me zelf…, maar voor hem :C

Dat flirten met vreemden is wel leuk idee bedankt voor je tips (: !

Na hoelang ben je je ex gaan vergeten en door gegaan met je leven?

Ik snap hoe je voelt zit nu met hetzelfde probleem! ik was helemaal gek op hem en ik krijg hem niet meer uit me hoofd & natuurlijk heb ik wel afleiding van me vriendinnen en het is ook niet 24/7 maar toch denk ik nog zo vaak aan hem. en het is toch echt al ruim 3 weken geleden. drama dit ;s

dit duurt echt heeel lang. ik kijk nogsteeds weleens profielen van exen na. maar ik besef dat het gewoon niet verder kon en je moet gewoon aan de negatieve dingen van jullie relatie denken dan kom je er wel overheen :wink: