Hij begrijpt de hint niet

Thanks meiden! :hugs:

Zeg gewoon dat je geen interesse in hem hebt. Hij geeft zelf al aan dat te willen horen als dat zo is, en hem aan het lijntje houden op deze manier is sowieso niet zo netjes. Jongens hebben duidelijkheid nodig.

Nee jij wilt niet met hem daten dus dan moet je ook bij je standpunt blijven
Als je nu met hem gaat daten verwar je hem alleen maar dat is oneerlijk.
Je heb het hem. Jeduidelijk gemaakt als hij dat niet wil horen en steeds
Door blijft zeureen is dat gewoon zijn probleem je heb het gewoon
Netjes uitgelegd
Doe niet iets waar jij je niet goed bij voelt
Die jongen wil gewoon niet luisteren daar kan jij ook niks aan doen. Enje. Houdt hem niet aan het lijntje vind ik

Ik zou het hem gewoon een keer letterlijk zeggen: ‘Nee ik vind je niet op die manier leuk, daarom wil ik niet afspreken.’ Want doordat jij steeds smoesjes verzint, komt het eigenlijk neer op dat je het wel wil, maar gewoon weinig tijd hebt. En dan blijft hij het uiteraard doorvragen.

soms moet je hard zijn om duidelijk te zijn
kan even hard aan komen maar dan weet hij wel waar hij aan toe is

gewoon eerlijk zonder dat steeds smoesjes moet verzinnen.
Of je moet gewoon hem kans geven,en kijken of je wel of niet veder met hem gaat.

Jongens snappen subtiele hints niet. Wees duidelijk. Zeg gewoon eerlijk wat je vindt.

Zeg het gewoon eerlijk, hij zegt toch dat je het best mag zeggen, even goede vrienden? Het is niet dat jullie een super intense relatie hebben dus zo erg zou hij niet gekwetst zijn

Zal ik hem dus toch 1 kans geven?

Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je geen interesse in hem hebt en hem alleen als “een vriend” ziet in plaats van steeds met een smoes aankomen.

Hij zei toen: ''Als je zoiets hebt van da t je geen geen zin hebt om met mij af te spreken, dan moet je het gewoon zeggen

Nou duidelijk of niet…

Heb eerder het idee dat jij het niet helemaal door hebt. Hij geeft je een kans eerlijk te zeggen dat je er gewoon geen zin in hebt. Je bent nu super onduidelijk tegenover hem; ja zeggen op de vraag of je af wilt spreken en vervolgens smoesjes verzinnen om niet te hoeven gaan.

Heb jij je reacties wel gelezen?

wauw, het lijkt net of ik dat verhaal heb geschreven
echt hier precies hetzelfde.

maar ik heb ook al aangegeven dat ik hem nu als een vriend zie,
toch ga ik deze week met hem naar de bios omdat ik hem alleen
met uitgaan zie. en daarom als we samen zijn het anders kan zijn.

Bedankt meiden <3!
Heb al jullie reacties gelezen en toch besloten om met hem naar de bios te gaan, maar dan als een goede vriend :slightly_smiling_face:

je moet gewoon egt zeggen ik wil niet afspreken heb ik geen behoefde aan en stoppen met die smoesjes

Het lijkt erop dat hij jouw smoesjes en afwijzingen niet wilt horen omdat hij je zo’n leuke meid vindt. Waarom geef je het geen kans? Ga een keer met hem daten! Maar zeg hem wel vooraf dat je het ‘alleen doet voor de gezelligheid’.
Als blijkt dat je hem daarna leuk begint te vinden, kan je dit natuurlijk tegen hem zeggen. Nu weet je nooit of je hem leuk gaat vinden of niet! Bovendien blijkt hij helemaal weg van jou te zijn. Veel succes xxx

wtf. Bijna alle reacties zeggen dat je duidelijk moet zijn en dan ga je met hem naar de film? Vraag dan niet om advies. :bored:

Meiden~~!
Ik ga overmorgen met hem naar de film…
Hij had de kaartjes vandaag besteld en toen zei ik ‘‘ik betaal je die dag wel terug’’.
Waarop hij antwoordde ‘‘Ik trakeer’’.

Ik vraag mij nu dus af, moet ik hem terug betalen die dag? Ik bedoel, we zijn ‘‘just friends’’… Is het dan niet zo dat je zelf betaal voor een filmkaartje?

Ja ik zou je eigen kaartje betalen en daarbij er wel echt de nadruk op leggen dat je hem enkel als een vriend beschouwd en verder niets. Je moet straight to the point zijn met de meeste jongens, kleine ‘hints’ werken bijna nooit. Als hij het nog eens voorstelt meteen nee zeggen als je er geen zin in hebt, anders houdt je 'm aan het lijntje en dat is echt ‘not done’.