Hij begint geen gesprekken meer ):

Heee iedereen!
Ik post dit even onder mijn oude account omdat ik best veel mensen hier in het echt ken (:

Het zit dus zo, er is een jongen waar ik al een tijd bijna elke dag echt de hele dag mee praatte via whatsapp, fb enz. ( ken hem ook in het echt hoor (: ) Na een tijdje werd dit ook elke avond cammen. Hij heeft dus toegegeven dat hij mij leuk vind, en ik vind hem ook een hele leuke jongen al heb ik dit misschien niet heel duidelijk gemaakt. Ik wil hem dus graag beter leren kennen, maar de laatste tijd laat hij ineens niks meer van zich horen.

De laatste tijd ben ik het gesprek steeds begonnen, maar ik ben het alleen nu een beetje zat om steeds maar als eerste te moeten praten. Eerst was hij juist degene die me zo graag wilde leren kennen omdat hij me zo’n leuk meisje vond. Ik heb dus nu al 4 dagen niet met hem gepraat, en ik kan er echt niet tegen dat hij geen gesprek meer begint. Okee, misschien klinkt het een beetje overdreven, maar ik krijg zo het idee dat hij gewoon expres geen gesprek begint, want ik zie dat hij wel online is geweest.

Dus wat denken jullie? Is hij ineens niet meer ‘into me’ of zal ik zo maar weer een gesprek beginnen?

Ik denk dat hij het een beetje heeft opgegeven gezien jij niet duidelijk heb gezegd dat jij hem leuk vindt. Wat zou jij doen in zijn geval? Als jij een jongen leuk vindt, het toegeeft, maar hij dat niet doet? Zou jij dan ook doorgaan met moeite doen?

Hoe is hij in een gesprek verder? Gewoon normaal/enthousiast?

ik zou niet teveel denken. Gewoon sturen leef je nog? en dan krijg je wss zo’n droge reactie terug en dan zeg jij ja ik hoor maar niks van je…Dan is de boodschap wel duidelijk. Ookal krijg je dan wss te horen dattie het druk heeft gehad :pensive:

Misschien in het echt afspreken? Praten via internet is niet alles.

heel herkenbaar!
Altijd lastig zo’n situatie. Je wilt niet de aanhankelijke persoon zijn die weer achter hem aan gaat, maar je wilt ook niet dat het over is.
Ik zou nog een keer het gesprek beginnen en kijken hoe hij doet. Als hij kortaf reageert en niet echt geïnteresseerd lijkt, dan moet je je er misschien maar bij neerleggen. Soms stopt het ineens heel abrupt (zeg ik dan uit eigen ervaring haha, helaas) en soms is het gewoon eventjes een korte pauze.
Keep us updated :wink:

@ DoYouRemember: Nadat hij dat heeft toegegeven had ik gezegd dat hij me ook een leuke jongen lijkt maar dat ik hem wel beter wil leren kennen, en dat begreep hij ook. Daarna was alles nog gewoon leuk en gezellig, dus ik snap er niks van!

@backtobasics: Haha, ik denk dat ik dat maar gewoon ga sturen (: En nee, hij heeft het niet druk want onze school heeft al vakantie en hij kijkt gewoon hele avonden voetbal haha

@Pevensie: Ja, dat waren we al van plan om een keer iets te gaan doen. Maar ik wilde hem eerst wat beter kennen voordat we echt iets met zn 2en zouden gaan doen, en eigenlijk had ik er wel zin in deze vakantie meer tijd met hem door te brengen maar nu is het een beetje ‘dood’ tussen ons ):

@xoxoyou: Precies! Ik voel me ook zo stalkerig als ik elke keer ga vragen of hij nog wat leuks heeft gedaan die dag haha. Ik snap er ook echt niks van, ineens is het contact helemaal weg, terwijl hij eerst letterlijk 1 seconde nadat ik me aanmeldde met me begon te praten :stuck_out_tongue: (hij had al vakantie en ik had nog school)

Hmm, dus ik ga maar gewoon een gesprekje beginnen en kijken hoe zn reactie is (:

Hoelang is het geleden dat je dat heb gezegd?

@DoYouRemember: Dat was ongeveer 1,5 week geleden, en ik heb hem daarna ook niet meer in het echt gesproken. Wel elke avond cammen en msn en dat was heel gezellig.

Heb trouwens wat gestuurd, nu wachten op antwoord haha ;d

Okee, we hebben weer een gesprek ghehe.
Zegtie, best lang geleden dat ik jou heb gesproken!
Johh :’)

Hij praat trouwens niet zo enthousiast, maar dat doet hij eigenlijk nooit via whatsapp, wel via cam :stuck_out_tongue:

Voel me nou wel de sukkel die er weer achteraan gaat, hopelijk begint hij volgende keer wel een gesprek, want eigenlijk heb ik nu gewoon weer toegegeven :pensive:

Ik denk dat hij gewoon denkt ‘ze praat niet meer met me, dus waarschijnlijk vind ze mij niks.’
Waarom spreek je niet gewoon irl eens af?

Examens?

Herkenbaar, en de ene keer is ie heel enthousiast en de andere keer krijg je echt van die standaard antwoorden.

Uh, ik herken het een beetje. Ik leerde een halfjaar geleden een jongen kennen, we spraken dagelijks via msn… uiteindelijk zei ik dat ik niet zeker wist ofdat het nog wel een slim idee was (er is namelijk iets gebeurd tussen ons en bla bla.) Anyway we hebben na dat gesprek 3 weken niet met elkaar gesproken. Ook al waren we beide online, hij begon geen gesprek en ik durfde dit niet meer.

Na 3 weken was ik het zat. (we zien elkaar ook altijd op school, kijken wel maar zeggen niets) en toen na een feestje waar ik wat alcohol op had, was ik toch een enthousiast gesprek begonnen wat weer over hetzelfde onderwerp ging met toen we elkaar ontmoette. Vanaf toen spreken we ongeveer weer dagelijks, al moet ik zeggen dat het nu de laastste week wel wat minder is.

Dit ken ik wel jaa haha, vorig jaar met een jongen had ik dit ookik sprak hem elke da en toen opeens nooit meer en als ik begon zei die niks meer. Dat is zwaar iritand haha kanje helemaal gek van worden;b
En nu spreek ik een andere jongen die ook nooit in het echt heb gezien en weekje geleden ofzo zei die ook steeds niks terwijl hij steeds begon wat ik wel fijn vond haha. Maar na paar dagen had ik wat gezegd en was die gewoon heel vrolijk enzo en die dag daarna begon hij weer(: dus ik zou nu eerst zelf beginnen en dan kijken hoe vrolijk die is en of die over paar dagen gewoon zelf weer begint! Hou je ons op de hoogte haha(:

Misschien moet je inderdaad gewoon recht toe recht aan vragen of hij wat wil afspreken. Dan weet je iig of hij het nog ziet zitten. Verder snap ik je helemaal :wink: maar er bestaat ook inderdaad de kans, zoals hierboven al een keer gezegd, dat hij gewoon wilde zien of jij niet weer eens het gesprek zou beginnen. Ook herkenbaar dat je zegt dat het voelt alsof je nu hebt ‘toegegeven’. Maar soms mag dat wel. Jij wil dat andersom ook van hem en het zal toch van 2 kanten moeten komen haha

bedankt iedereen voor het reageren!
fijn dat ik niet de enige ben die dit heeft haha
ik was dus gister het gesprek weer begonnen, en het was gewoon weer gezellig (:
Toen ik ging slapen en dus wegging zei hij dat hij memohrgen (van, daag dus) weer zou spreken, maar ik heb weer niks van hem gehoord. misschien heeft hij het gewoon echt niet door maar ik krijg gewoon het idee dat hij geen zin meer heeft om met me te praten ofzo xd
Moet ik morgen dan maar weeer het gesprek beginnen? Ik weet dat het van 2 kanten mpet komen maar de laatste tijd komt het meer van mijn kant.
Enjaa, zoals het nu gaat durf ik niet zo goed te vragen of hij nog wilt afspreken.

bahh word er echt onzeker van! Hij was juist degene die mij eerst leuk vond, en nu ik hem ook leuk ben gaan vinden gaat het zo xd

sorry voor de typfouten! ik typ een beetje scheef met mijn mobiel haha

Ik zou geen gesprek beginnen, dat komt opdringerig over als jij dat altijd doet!

Ik heb precies hetzelfde, tegen mij heeft ie ook al geen week meer gepraat . dus ik deed wat backtobasics zei ; ik vroeg; leef je nog? en toen kreeg ik wel een droog antwoord maar we hebben nu wel weer een gesprek (=

heee iedereen! even een update (:

we hebben de afgelopn dagen elke dag heel lang gepraat en ik begin hem steeds leuker te vinden! Hij is trouwens ook weereens het gesprek begonnen, dus misschien maakte ik me wel druk om niks haha
nu wil ik wel een keer afspreken, maar ik heb echt geeeen idee wat we dan zouden kunnen doen, het weer werkt ook niet echt mee.
Ook ben ik echt bang dat als we met zn 2 zijn ik ineens heel verlegen word. En dat ik dichtklap of dat het gewoon heel awkward word xD