Hey sorry dat ik een nieuwe topic open, maar ik zit er echt doorheen.
Ik ben 18 en heb 3 maanden met vriend, dit is dus inderdaad nog kort. Het gaat tussen ons heel goed, vooral als we fysiek bij elkaar zijn. Maar hij heeft een meisje leren kennen op een sport activiteit, hij appt echt heel veel met haar (je kan zeggen om de minuut) Hij is van zaterdag tot zondag met 4 vrienden bij elkaar wezen slapen, zij was er ook met een vriendin (dit is hun vriendengroep van de sportactiviteit) Hij stuurde mij veel snaps van haar en zij appte mij ook via zijn mobiel (hij vindt het nooit goed als iemand op ze mobiel zit) Dat ze veel contact hebben baart me geen zorgen, maar 2 weken geleden zij dat meisje tegen hem “Je bent zo druk met school, je gaat geen eens elke dag naar je vriendin. Ik had het uitgemaakt hoor” Ik vond dit dus echt een beetje stoken. Ik heb het met hem er ook over gehad, maar hij verteld ook de hele tijd dat ik de enige ben en dat die inderdaad veel met haar appt, maar dat compleet vriendschappelijk is. Ik denk misschien veel te veel na, maar toch zit het me dwars. Hij praat soms ook wel vaak over haar. Ik heb 14 maart het Open NK en hij moet op dezelfde locatie spelen als ik, en zij is er ook. Ik ben dus bang dat hij de hele tijd met haar gaat en mij links laat liggen.
Denk ik te veel na? Tips en advies please