Hij appt zoveel met haar

Hey sorry dat ik een nieuwe topic open, maar ik zit er echt doorheen.
Ik ben 18 en heb 3 maanden met vriend, dit is dus inderdaad nog kort. Het gaat tussen ons heel goed, vooral als we fysiek bij elkaar zijn. Maar hij heeft een meisje leren kennen op een sport activiteit, hij appt echt heel veel met haar (je kan zeggen om de minuut) Hij is van zaterdag tot zondag met 4 vrienden bij elkaar wezen slapen, zij was er ook met een vriendin (dit is hun vriendengroep van de sportactiviteit) Hij stuurde mij veel snaps van haar en zij appte mij ook via zijn mobiel (hij vindt het nooit goed als iemand op ze mobiel zit) Dat ze veel contact hebben baart me geen zorgen, maar 2 weken geleden zij dat meisje tegen hem “Je bent zo druk met school, je gaat geen eens elke dag naar je vriendin. Ik had het uitgemaakt hoor” Ik vond dit dus echt een beetje stoken. Ik heb het met hem er ook over gehad, maar hij verteld ook de hele tijd dat ik de enige ben en dat die inderdaad veel met haar appt, maar dat compleet vriendschappelijk is. Ik denk misschien veel te veel na, maar toch zit het me dwars. Hij praat soms ook wel vaak over haar. Ik heb 14 maart het Open NK en hij moet op dezelfde locatie spelen als ik, en zij is er ook. Ik ben dus bang dat hij de hele tijd met haar gaat en mij links laat liggen.

Denk ik te veel na? Tips en advies please :flushed:

Ik snap dat het je dwars zit. Ik denk dat je er niet veel aan kan veranderen, maar praten kan altijd natuurlijk… het is inderdaad stoken wat ze doet in mijn ogen, want wat heeft zij te maken met jullie relatie? Ik vind het ook vreemd dat ze om de haverklap met elkaar appen, lekker gezellig als jij erbij bent zeg. Als het gewoon een normale vriendin is, kan hij toch ook even tegen haar zeggen dat hij nu met jou is en geen tijd heeft om te appen? In deze fase leer je elkaar nog kennen, dus je hebt ook verder niet echt vergelijkingsmateriaal of hij altijd zo is of dat dit “vreemd” gedrag is. Ik denk overigens niet dat hij je links laat liggen op dat NK, als dat wel zo is is het geen goed vriendje. Ik zou gewoon het gewoon in de gaten houden en dan kom je er snel genoeg achter denk ik.

Ik zou maar zo denken: Op dat open NK kan je goed bekijken hoe hij met haar omgaat en hoe hij met jou omgaat. Pas dan kan je conclusies trekken. Voor nu snap ik je zorgen, zou ik persoonlijk ook doen. Maar wacht het rustig af.

Ik snap dat je het vervelend vindt, maar je kunt het moeilijk verbieden. Het kan dat het vriendschappelijk is, het kan ook dat er meer speelt, geen idee. Ik zou hem in ieder geval verbieden om de hele tijd met haar te appen als jij bij haar bent, dan kan hij beter naar haar toe gaan. En tja, klinkt stom, maar als het toch meer dan vriendschappelijk is kom je daar snel genoeg achter en weet je meteen dat je weg moet wezen.

Grrr. Ik herken dit echt heel erg goed.
Heb bijna een jaar een vriend gehad die elke dag buiten was met groepen meisjes.
Hij was vaker met hun dan met mij.
Hier heb ik veel te lang niks van gezegd en het deed gewoon echt pijn.
Uit jouw verhaal te lezen ben je geen jaloers type (ik wel).
Ik zou dus inderdaad het NK afwachten (heel veel succes trouwens).
Als hij jou echt links laat liggen wees dan niet bang er iets van te zeggen.
Gewoon positief blijven (: heel veel succes.
Laat je weten hoe het afgelopen is?

Ik ben het met de anderen eens.
Ik had ook vaak contact met mijn beste vriend, terwijl ik met mijn vriend was. Hij vroeg mij toen of dat kon stoppen, want dat vond hij niet fijn. Spreek jouw vriend er ook op aan. Als jij écht de enige bent voor hem, dan heeft hij hier geen problemen mee en legt hij zijn telefoon opzij.

Je kunt met je vriend afspreken dat hij prima contact met haar kan hebben, maar niet als hij met jou is.

Wat een bitch. Sorry hoor… maar dat ze jou appt via zijn telefoon, snaps via zijn telefoon van haar naar jou stuurt en vervolgens ook gaat oordelen over de relatie… of het nou vriendschappelijk is of niet, zij heeft duidelijk behoefte aan zijn aandacht. Bleh… jaloers en onzeker.

ja ik zou me niet echt zorgen maken om het feit dat hij zoveel met haar appt: als het meer dan vriendschappelijk is zou hij het wel meer verbergen en niet zo openlijk doen, denk ik. Maar in elk geval, of het nu een jongensvriend of een meisjes vriend is, het is behoorlijk asociaal dat hij de hele tijd op zijn telefoon zit bij jou. Dus daar kan je wel iets van zeggen vind ik.

Daarbij: ik zou hem terug pakken. Is misschien even fout, maar ik zou gewoon lekker gaan appen met een vriend van me. Dan hem laten appen naar mijn vriend. Weet hij eens hoe dat voelt.

Dat is best kinderachtig, vind ik eerlijk gezegd. Je kan beter met elkaar praten over zulke dingen en het op die manier oplossen, dan hem ‘terug pakken’.

OT: ik snap wel dat je het vervelend vind dat hij hele tijd met haar praat als hij bij jou is. Ik zou tegen hem zeggen dat je dat niet fijn vindt en of hij daarmee wil stoppen als hij bij jou is. Als hij serieus is, lijkt het me dat hij daar geen probleem van maakt en meer aandacht aan jou geeft als hij bij je is.

Nee doe dit maar niet. Ik zou erover praten. Als hij genoeg om je geeft dan zal hij wel kappen met haar of iig niet met haar praten waar jij bij bent oid. Daar zijn vast wel afspraken over te maken.

Hee! ik herken dit ook hoor… niet zo erg hoor, maar elke keer als hij online is en niet tegen mij praat ga ik gelijk stressen… ‘‘wat als hij met een ander meisje praat?!’’ Ik denk dat je op dat NK het beste gewoon kan kijken hoe hij met haar omgaat… dan zul je wel zien of het vriendschappelijk is of niet…

Precies mijn gedachten

Dit is eersteklas middelbare school niveau. Doe maar niet.