Ik ben aan het appen met een jongen, nog niet lang, en we hebben ook nog geen lang gesprek ofzo. Maar hij toont interesse, vraagt dingen en gaat ook echt in op wat ik vraag enzo. Maar hij reageert pas na een dag, soms 2! Gek word ik ervan. Is dit wel normaal? Ik heb zelf het idee dat hij een beetje verlegen is ofzo.
Misschien wil hij je aandacht trekken,
een berichtje van hem moet ‘speciaal’ blijven??
Sommige jongens zijn niet van de app.
Jij hebt er helaas zo één.
Hij kijkt wel steeds om het half uur op whats app zeg maar, ja nu die weer naar school gaat niet meer, maar vorige week nog wel. Het is zo slopend. Continu kijk ik op whats app of ik niet wat gemist heb ofzo. Zo irritant. Ik hoop dat ik hem snel in real-life tegen kom.
Je kan het ook anders zien: jij bent té geobsedeerd door whatsapp.
Tja… hij appt tenminste terug? En hij vraagt dingen over je en gaat daarop in, dus hij lijkt me idd wel geinteresseerd zoals je zei.
Ik denk niet zozeer dat echt met jou te maken heeft. Hij klinkt gewoon als iemand die niet veel whatsapp, omdat je hem wel geintresseerd vind klinken. As je durft kun je het hem natuurlijk ook gewoon vragen, denk dan wel goed na hoe je het gaat vragen. Je wilt natuurlijk niet opdringerig overkomen, maar je mag zoiets best vragen.
Misschien vind hij dat te clingy.
Als hij het ook niet gelijk leest ga er dan gewoon van uit dat die jongen een leven heeft en niet de hele dag als een debiel zit te wachten tot er eindelijk iemand op whatsapp is en iets tegen hem zegt.
Misschien is ie wel druk met school/werk?