Hij antwoord niet :S

Hee iedereen,

Ik vind zo’n jongen dus leuk en hij mij ook, dat heeft ie gezegd en ik ook tegen hem. Ik heb ook al eens met hem afgesproken en hij is veel leuker dan ik had gedacht… Maar iig ik zei iets liefs tegen hem en hij zei ja lief maar ben even druk, toen zei ik weer iets liefs en nu zegt ie gewoon niks terug… Hij komt wel online en dan denk ik why kom je wel online en antwoord je mij niet? En nu stress ik 'm, ik had gister ook ruzie met hem omdat ik bot tegen hem had gedaan maar hij is al niet meer boos en zei zelfs dat ie het begreep! Alleen nu snap ik dus niet waarom hij mij negeert, en wel online komt terwijl t echt iets liefs was…

Liefss

Ja tijdje geleden en hij is ondertussen echt vaak genoeg online gekomen

Hij zegt zelf al dat hij het druk heeft, misschien kijkt hij even op whatsapp maar heeft hij geen tijd om te antwoorden. Gebeurt vaker! (;

Maak je geen zorgen!

Hij zegt toch dat tie 't druk heeft? Maak je niet druk, zeg …

Ja dat snap ik ook wel maar denk dan altijd van kom dan ook niet op whatsapp om met anderen te praten

Wie zegt dat hij wel met andere praat? Misschien moet hij iets kijken of god weet wat. Je moet je niet te veel zorgen maken.

heb je hem al gevraagd wrm hij niet antwoord??

hij heeft al geantwoord hoor dus problem solved, t is ben ik bang jongens eigen

Waarom raak je dan meteen in paniek en ga je direct een topic aanmaken met je ‘probleem’? Wat een gedoe om iemand die wel iets beters te doen heeft dan te ‘whatsappen’.

slotje dus

Met sommige telefoons sta je ook ‘online’ op WhatsApp terwijl je alleen maar even kijkt hoe laat het is. Hij heeft gezegd dat hij jou ook leuk vindt en dat hij even druk is. Het zit wel goed, dus. Afwachten, hoe lastig dat ook is.

Hou hem niet zo in de gaten joh :") Als ik druk ben met een project bijv, kijk ik ook vaak op Whatsapp maar dan ook om te overleggen of iets met groepsgenoten. Of ik kijk gewoon alleen af en toe om te kijken of iemand iets belangrijks zegt, maar dan heb ik gewoon geen zin/tijd om te antwoorden…

Niets irritanter dan mensen die zeiken dat je wel online bent geweest maar niet antwoordt.

kut whatsapp , komen zooveel ruzie 's van …
oke hier had je niets aan haha

niet huilen.

Niet om wat, maar is ook een beetje afknappend als iemand continue complimentjes geeft en je geen seconde met rust laat. Dan lijkt het net alsof die gene geen andere contacten heeft. Maakt het ook minder spannend als je al weet dat iemand je super leuk vind en jij zelf geen/amper moeite hoeft te doen. Lijkt diegene een beetje makkelijk. Zeg dit uit ervaring, maar kan zomaar zo zijn dat hij echt superdruk is. Geef em hoe dan ook wat ademruimte.

Heb dit pas ook meegemaakt, hij heeft achteraf sorry gezegd en zei dat hij druk was. Daarna nog een fijn gesprek gehad. Ik weet niet of hij me leuk vindt, ik zie wel.