Hij accepteerd facebook niet?

Ik werk (ben nu 15) en er werkt dus ook een leuke jongen daar. Hij weet hoe ik heet, en we kennen elkaar al een paar maanden. Hij woont ook in de zelfde woonplaats als ik en zat bij mij op de basisschool. We flirten soms wel met elkaar en hebben grappige gesprekjes. Nu heb ik zowat iedereen van mijn werk op facebook. Ik heb hem ook maanden voordat ik werkte toegevoegd alleen toen accepteerde die niet. Nu vandaag heb ik hem toegevoegd, en een minuut later kijk ik staat er weer: vriend toevoegen. Hij heeft me dus weer afgewezen?! Ik snap niet waarom, ik heb zijn broertje ook op facebook enzo…

Ik snap wel waarom: blijkbaar wil ie je niet toevoegen op facebook? Misschien vind ie je gewoon niet aantrekkelijk of interessant? Misschien heeft ie een vriendinnetje die liever niet heeft dat ie meisjes toevoegd?

Je weet het niet, maar dat is het leuke van facebook, je hebt geen verplichting om mensen te accepteren.

Onze familie’s kennen elkaar ook en ik weet dus wel zeker dat die geen vriendin heeft. Maarja het zal wel dan…

Als je hem een minuut later opnieuw kan toevoegen betekent dat inderdaad dat hij je heeft afgewezen. Ik denk dat de hint duidelijk genoeg is, blijkbaar kwam “jullie” geflirt maar van één kant. Hij is duidelijk niet geïnteresseerd. Plenty of fish in the sea, je komt heus wel iemand anders tegen die jou ook leuk vindt.

Ik accepteer/voeg alleen maar mensen toe als ik ze vertrouw en echt goed ken. Ik kan nog wel 300 mensen toe gaan voegen die ik nog ken van de basisschool, of mensen waar ik af en toe een leuk gesprek mee heb/wat dan ook, maar dat doe ik niet.

Het kan zijn dat hij net zo’n instelling heeft als ik heb en daar moet je je dus niks van aantrekken haha.

Ik hoop dat dan maar, want ik snap zijn gedrag echt niet :s

Ik zou ook kijken hoe hij de volgende keer tegen jou doet :slightly_smiling_face:

Daar ga ik maandag zeker op letten ja, misschien vraag ik het hem gewoon wel. Want de signalen die hij afgeeft en dan dit, lekker duidelijk :’)

Ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij het afwijst. Gewoon zo van “hé waarom wijs je me af op facebook en ben je in het echt wel aardig, als mijn fb berichten je niet bevallen kan je het gewoon zeggen hoor”
Een beetje luchtig, dan moet hij wel een verklaring geven.

Je kan namelijk ook gewoon een vriendschappelijke uitnodiging sturen

Oh ik voeg ook heel weinig mensen toe op FB :") sommige klasgenoten accepteerde ik ook niet. Hele leuke mensen maar ik hoef ze niet perse allemaal op FB (ik zit er niet eens supervaak op).

Ja inderdaad! Hij heeft ook mensen bij zijn vrienden staan waarvan ik weet dat die daar nog nooit mee heeft gepraat. Het kan natuurlijk ook zijn dat die het voor de lol doet om mij gek te maken, alleen dat gaat wel erg ver denk ik…

En wat heeft hij gezegd?