Highschoolyear Amerika

Hoihoi,

Aangezien ik over ben naar 5 Havo mag ik me gaan aanmelden bij een organisatie die helpt om mijn highschoolyear te volbrengen.
Alleen het probleem is dat ik 2 organisaties heb gevonden:
EF en Travel Active.

Het verschil tussen die 2 is dat EF een stuk duurder is, maar qua verzekeringen beter is, bijvoorbeeld annuleringskosten krijg je een bepaald bedrag weer terug. Ook krijg je kans op een beurs.
Bij Travel Active mag je gratis je regiokeuze uit kiezen. Wat bij de EF zo’n slordige 295 euro kost, ook ga je bij de aankomst met alle studenten 4 dagen New York in, en mag je in “Spring Break” op een tour, wat bij de EF geld kost. Er bij de EF bij dat het gastgezin uitgebreid gescreend wordt. Terwijl dat bij Travel Active er niet (volgens mij ) in zit. Dus wat vinden jullie? EF of Travel Active?

Ik kies voor Travel Active

Travel Active

Meid ik heb precies het zelfde probleem! Ik had folders van beide aangevraagd maar ik ga voor Travel Active.

Op basis van dit verhaal zou ik al Travel Active zeggen, en ik heb daar zelf ook hele goede ervaringen mee! (Wel met iets anders dan high school)
Ik heb geen ervaring met EF, maar heb er wel meerdere slechte verhalen over gehoord (al ging dat dan weer over taalcursussen :p)
Travel Active dus!

Ben zelf naar Amerika geweest met Travel Active. Heb een super ervaring gehad en de begeleiding van Travel Active was top. Dus ik zeg Travel Active

Oh ik ben zo jaloers! Haha ik wilde ook heel graag een jaar naar Amerika maar wij kregen het financieel niet rond :S Ik was zelf voor travel active gegaan…

gastgezinnen worden bij travel active ook helemaal gescreend volgens mij?
Ik ga in januari als aupair naar engeland ook bij travel active en bij deze afdeling worden de gezinnen uitgebreid gescreend… wel leuk dat je naar amerika gaat!!