highschool

welk land zou jij kiezen als je een jaar highschool gaat doen
  • Amerika
  • Canada
  • Australie
  • Engeland

0 stemmers

:slightly_smiling_face: hii, ik wil een jaar highschool doen in Amerika , tenminste daar ben ik aan het over na denken.
ik heb al wat info van de organisatie Into gekregen , maar nu heb ik van veel mensen gelezen dat ze met de organisatie EF zijn geweest of nog gaan. kan iemand mij wat meer vertellen over de organisatie’s en een jaartje weg? tahnks en liefsss :dancing_women: :couplekiss_man_woman:

Al aan je ouders gevraagd?

Hey,

Wanneer wil je dit gaan doen?
Als je het na dit jaar nog wil gaan doen (2015/2016) dan ben je voor sommige dingen al te laat (australie en nieuw zeeland bijvoorbeeld).
Ook zou ik me er wat meer in verdiepen. Meerdere organisaties bekijken , brochures kijken, het er met je ouders over hebben.
Ik ga schooljaar 2015/2016 voor een jaar naar australie, daar ook high school doen en ga met de organisatie travel active. Tot nu toe niet heel veel mee te maken gehad, behalve 1 meeting en een paar mailtjes. Alles tot nu toe helemaal goed. Als je nog meer wilt weten mag je me altijd een note sturen.

Er zijn hier al zoveel topics over (waaronder 1 grote algemene), even de zoekfunctie gebruiken.