highschool RPG! :) harry st. ruman HS

http://highschoolforgirlsrpg.webs.com is een RPG voor meiden. Het speelt zich af op een Highschool en ik zoek members(leerlingen) & mods(leraren).
Het forum is nog lang niet klaar; ben nog bezig met Algemene dingen: klassen, Vragen & stel je voor forums. Heb nog geen members dus als je mod wilt zijn note me even. En als je member wilt worden moet je maar gewoon even naar de site gaan. Laten we hier trouwens ook gelijk het algemene topic voor de RPG maken!
Ik zoek ongeveer 5 tot 7 mods die goed met websites zijn!

up (:

Ik hou niet zo van rpg’s… Maar succes.

Wat tips;
Een forum binnen een forum heet een subfora. (Lifestyle is op girlscene dus een subfora.)
Ik vind zelf een mirror zoals .6x.to handig. Dan krijg je dus highschoolforgirlsrpg.6x.to. (Al zal ik die naam inkorten tot Girlshighschool.6x.to of iets in die trant.)
En ik vind het forum zelf best onoverzichtelijk… Heel smal.

Jup, je hebt er gelijk in. Maar ik wil het eerst nog even makkelijk houden; daarom webs.com xd

Hoezo is http://highschoolforgirlsrpg.webs.com makkelijker dan girlshighschool.6x.to? ;3

nou ik ken die hele 6x.to niet xd

Ik hou van RPG’s!
Dat is de enige reden dat ik eeuwig op Twitter zit.

Ik zal straks even komen kijken.

leuk! (:

Wow, ik ben het tweede lid xD

Wat is het?

role playing game. Je speelt een karakter en daar ga je met andere ‘spelen’ ook wel stukjes verhaal schrijven. x)

@Blushflush
je mag anders wel mod worden? (:

lijkt me wel leuk kan ik me gewoon daar aanmelden?

tuurlyk!

Oke leuk! (:

ben je wel een leraar (: dan mag je een klas (: moet je even onder het subforum klassen een topic aanmaken met alles over jou klas en lijst met leerlingen zegmaar als leerlingen gaan inschrijven XD naja, dat duurt nog wel even

Whoa hell yeah.

Wat voor les zal ik geven? :’)

Oja, je moet wel even bij voorstel dingens het lijstje invullen en dan misschien en dan staat er lievelingsvak: verander dat maar even bij jou in geeft: en dan het vak wat je graag wilt geven bijvoorbeeld; Beeldende vorming (:

maar wanneer heb ik welk vak?

dat komt nog wel xd eerst leden en klassen ;p

Echt jongen ik word een teacher from hell.
Als jullie niet lief zijn gaat de zweep erover!

x’D