Highschool Amerika & ouders.

Ik heb gisteren mijn aanmeldings broef opgestuurd naar YFU. Ik ga aan mijn ouders vragen of ze een extra spaar rekening voor mij willen open, zodat ik daar elke maan 100 euro op gan storten. Ik hoop dat het allemaal lukt!
xxx

het niveau in amerika ligt rond de vmbo… het is wel evenveel jaar als vwo (in totaal 12), maar het niveau ligt heeel laag…

ik heb zaterdag mijn aanmeldingspakket gekregen, en ga hem vanmiddag met mijjn vader invullen.
xxx

‘pap en mam mag ik effe 10.000’
denk na. Ga werken lui kind.

xColor zullen we samen xd.

ik wil ook super graag naar Amerika om 'n jaar high school te doen.
alleen 10.000 euro heb ik der dan weer net ff niet voor over.
al snap ik je wel.
-ik wou der heen nadat ik It-girl had gelezen &ik heb zo’n fan van gossipgirl!
xxx

woow. zal ik ook wel willen. alleen ;
dan wel pas NA mijn vwo-studie.
ik doe oowk vwo en ik denk dat het toch nog wel te doen is tm 't 6e jaar.
alhoewel het zou fantastisch zijn als je naar Yale zou mogen? :grinning:

Als je het hele topic leest, dan lees je dat ik werk!

Neem een lening.

'T is dom, maar als je het heel graag wilt en er veel voor over hebt.

High School staat gelijk aan Havo. Mijn moeder woonde er ook. Je kan eigenlijk hogerop komen door je cijfers en buitenschoolse vakken. En extra vakken.

Een vriendin van mij zit er nu, was geloof ik 5900 euro kwijt, en die vond dat het senior year van de highschool overeen kwam met het VMBO van hier, klas 1 & 2.

Ik heb al mijn aanmeldings papieren op de post gedaan, en moet komende weken allemaal vaccianaties!
xx

EF belde mij vanmiddag en vertelde dat je met alle kosten erbij wel op 15.000 euro kan rekenen ruim genomen. Hoe kan het hier bij sommige dan om 6000 euro gaan? Alle genoemde organisaties zijn echt gewoon minimaal 10.000 euro zonder verzekeringen etc vertellen ze.

En die dubbele kinderbijslag, op de site van SVB staat dat je voor een highschool géén extra bijslag kunt krijgen. dus is dat echt gelukt bij jullie?