highliter

oke geen idee hoe je dat schrijft maar waar kun je vloeibare highliter kopen en het liefst onder de 5 euro

tank yoe alvast :slightly_smiling_face:

Thank you, sorry kon het niet laten.
En je kan het volgens mij in elke
boekhandel kopen.

huh boek handel het is make-up :stuck_out_tongue:

Let niet op dat kind, deze jongeren zijn gefrustreerd in het echte leven, & reageren dan nogal gestoord op het internet. Don’t mind.
Anyway, een highlighter vind je niet zo makkelijk in een drogisterij, al denk ik wel dat gosh er een heeft, ( al is het wel niet vloeibaar ).
Dior Diamond Pop is echt gewéldig, maar kost wel 40 euro.
Misschien kan je deze vragen voor je verjaardag? Of sparen,…
Het kost iets meer, maar dan heb je ook wat.
Je doet er zeker twee jaar mee. (:

Of die van eyeko? http://www.eyeko.com/eyeko-cream-p-31.html Die is 10 eurie

ik dacht dat er eentje van da is …is denk ik rond de 4/5 euro. Of ie goed is weet ik niet, maar mocht je die gaan proberen(als die er uberhaupt wel is) dan hoor ik dat graag nog een keertje =D

ik heb mijn haar laatst gehighligt met highlight kit van HEMA die is 5.95 en is mij echt super goed bevallen! is alleen wel permanent, dus moet eruit groeien…

over wat voor highlighter gaat het. Voor in je schrift, haar of op je face… want wtf die reacties hier gaan best langs elkaar af…

Gezicht dus… die hebben ze bij de etos wel, gewoon even vragen en gelijk vragen welke tint je moet hebben zodat het er niet heel raar uit gaat zien

Ik heb geen idee, ik zoek ook al heel lang een goede…
maar highlighters zijn best moeilijk te vinden.

ooo jaa ik bedoelde net ook etos

oke dit quoten was vrij nutteloos maargoed

Moet het perse vloeibaar zijn? Denk namelijk dat je met een poedertje een grotere keuze gaat hebben onder de 5 euro :wink:.

John frieda heeft een flesje (zag het toevallig nog in de kruidvat folder staan) en dat licht je haar op.
Het is dus niet die potjes met sheer blonde, maar echt een spray in een lange slanke fles.

ja wat is het nu, gezicht, haar, of…?
nou iig, van essence heb je een mooie poeder higlighter, dus niet vloeibaar. maar die is wel heel mooi en goedkoop.

Ooohh is het voor het gezicht?
Dan ken ik alleen Dior nude glow, maar dat kost op ebay iets van 35 euro en in NL tussen de 40 en 55 euro.

Van catrice heb je er eentje in de nieuwe ‘Wonderland collectie’.
Is wel een poeder (voor je gezicht dus).

Ze hebben een goede highlighter van Essence, was 4 euro volgensmij, alleen niet vloeibaar.