Highlights?

Ik heb donkerblond haar en wil graag ff wat anders, dus dacht aan honingbruine lowlights en blonde highlights. Alleen wilde ik dit dus als een soort van spoeling doen, dus dat ik het er later weer ‘uit’ kan wassen. Is dit mogelijk? Help me :stuck_out_tongue:

Ik denk dat het wel kan bij de kapper… Tenminste ik zou highlights niet zelf in mijn haar doen

nee denk het niet (weet het niet zeker) maar als je naar lichter wil moet je je haar eerst ontkleuren.

Dat van dat uitwassen…ik denk niet dat dat kan. Maar aangezien je highlights en lowlights wil, zou ik voor een van de twee kiezen. Ik wou eerst ook en lichter en donkerder, maar toen zei mijn kapper dat ze dat veeeeel lichter en veeeeel donkerder zou moeten kleuren omdat het anders niet zo opvalt, dus ik heb uiteindelijk voor de goud/honingblonde highlights gekozen (ik heb lichtbruin haar, was supermooi!).

Je kan ook gewoon gelijk je haar verven.
Zo begon het bij mij ook vorig jaar.
Ik had donkerblond haar, en liet toen plukjes blonderen, voor even was ik tevreden, maar sinds een paar maanden heb ik ze volledig blond en dit wilde ik eigenlijk al stiekem toen ik in de fase zat waar jij nu in zit =)

maar een spoeling kan je ook proberen !

je kan gewoon een spoeling nemen hoor.
(ben kapster geweest)
en die 2 kleuren combineren heel leuk!! heeft het juist zo n speels effect!

zou het wel bij een kapper laten doen, alleen zou ik ook voor verf gaan ,want weet zeker dat je het leuk gaat vinden! en spoeling is er 2x zo snel uit en kost ook geld… het is alleen ietsje gezonder voor je haar, maar als je het verft en je verzorgt je haar goed kan dat ook niet veel kwaad hoor… :wink:

Plus dat je als je steeds spoeling doet, je het veel vaker moet doen, en dat is ook niet goed tuurlijk.

Groetjes!

Maar spoeling zou toch ook kunnen?

ik had een keer een spoeling gedaanXD
maar je kan beter denk ik gewoon verven,

Gevolg spoeling: mn haar werd ROOD
ik heb van mezelf rossig haar met een enorme rode gloed…
en ik wou het bruin doen met een spoeling nou, ik heb het geweten
die gloed ging er doorheen ofsoowXD maar het was donkerrood/ bruin met een enorme gloed…

tuurlijk kan dat, en als je het dan erg leuk vind kan je het de volgende x laten verfen :wink:

Hahha daar heb ik ook ervaring mee, geen spoeling, dat van mij moest donkerblond worden en het werd paars
:crazy_face:
niet echt goed dus

hoe duur zijn higlights als je ze gewoon laat verfen ongeveer?

bij de kapper of gewoon thuis, gewoon zelf dan koop je zo een pak van
coup de soleil, en dan is het iets van 15 euro, (als je hele goede wil

Hoe staat lowlights en hightligst bij donkerblond haar?