Highlights

Hellooo.
Ik heb donkerbruin haar en wil het graag blond, maar geen een kapper wil het bleken dus hebben zij mij aangeraden om heleboeeel highlights te laten zetten.
Dat gaat zo rond de 60-80 euro kosten.
Nu heb ik een paar jaar geleden ook wat highlights laten zetten voor 50 euro en toen zag ik helemaal geen verschil.
Ik ben zo bang dat ik straks weer zo veel geld uitgeeft zonder resultaat.
Heeft hier iemand dus ervaring mee? en zoja, werd je haar echt lichter?
x

hoezo willen ze het niet bleken?
tis toch jou haar.

Ik weet het niet , heb het echt bij 15 kappers gevraagd, maar ze zeggen allemaal ja daar beginnen wij niet aan. Maar als ik het laat bleken(ontkleuren) en dan weer ‘‘inkleuren’’ dan ben ik ook iets van 150-200 euro kwijt zeiden ze, dus dat is wel heel erg duur.

als je haar van jezelf donkerbruin is en dus niet geverfd
en je wil het héél graag, kan je het toch ook gewoon zelf ontkleuren

Zelf bleken?

Mijn haar is niet van mezelf donkerbruin. iIk had donkerblond haar, toen zwarte spoeling op gedaan, en nu is het dus na een paar maandjes donkerbruin geworden.
Maar zelf bleken begin ik niet aan heb ik zoveel slechte verhalen over gelezen.

je heb ook zo’n hele sterke highlight spray soort van, heb ik zelf ook gedaan.
ik was middenblond, daarna heel licht blond!
per keer dat je sprayt wordt het een tint lichter ofzo,
moet je wel veel sprayen maar misschien werkt het wel?

anders moet je het in dat ene topic vragen, ‘haar enzo’ ofzoiets van een kapper.
succes iig!

bij mijn kapper kost highlights ¤14 en bleken ¤28?

Dan heb je een heeeeeeel goedkope kapper ;0
Ik betaal voor alleen knippen al 35 >.< (Kinki)

je leest ook slechte verhalen over bij de kapper bleken
vriendin van me heeft t ook supervaak zelf gebleekt en is opzich ook niet zoveel mis gegaan (laatste keer zag t dr wel minder uit, maargoed, dr haar is sowieso al helemaal dood en ze heeft het echt al 40x geverfd)

gebruik blondspray, ik had eerst ook bruin haar en daarna kreeg ik het caramelblond en nu is het licht goud blond.

Ik heb het ook zo gedaan, om de 6 weken nieuwe highlights maar pas na 2 jaar was ik echt blond. Helaas is dit de enige ‘veilige’ manier, anders heb je echt een bos stro.

Ja maar bij mij gaan ze meteen in 1 x heel veel highlights doen , dat er gewoon over me hele haar folie zit en als t nog niet licht genoeg is gaat dr geloof ik nog een blondspoeling overheen.
Maar verder niemand echt ervaringen met de highlightss??

donkerbruin is mooi joh…
ik zou gwn niet al die shit doen, maar das mijn mening:P