highlights

ik wil dus highlights bij mezelf zetten (met hulp van een vriendin), maar weet niet goed waar ik zo’n pakketje kan halen… dus weet iemand een goed merk? Ik wil geen vlekken krijgen ofzo… Mijn haar is bruin en ik wil iets van donkerblonde highlights…

ik heb btw al andere topics gezocht maar ik kan niet vinden wat ik wil weten :slightly_smiling_face:
alvast bedankttt

Zou je niet gewoon voor de eerste x naar de kapper gaan?

mijn moeder doet dat ook altijd bij mij, alleen kweet niet precies meer hoe dat merk heette maar dat kan je gewoon kopen bij de etos, Da en kruidvat

en dat gaat gewoon goed enzo? geen vlekken? en je hebt bruin haar? haha sorry voor al die vragen

ik heb bruin haar, ik had het de eerste keer bij de kapper laten doen,
en toen vroeg ik welke kleur ze erin had gedaan,
en daarna heb ik zelf dat gekocht van Garnier

ik kreeg geen vlekken en een vriendin deed dat bij mij;)

oh oke, en je had blonde highlights genomen gewoon?
heb je er misschien een foto van? :grinning:

voor highlights zou ik toch naar de kapper gaan… maar ja , moet je zelf weten maar het is redelijk moeilijk

Ik zou toch maar safe naar de kapper gaan…

ik zou indd voor de 1e keer naar de kapper gaan, die kan je dan verder uitleggen hoe je het in het vervolg zelf (of een vriendin ofzo) kan doen.

Kunt inderdaad de eerste keer beter naar de kapper gaan :wink:

mijn vriend maakt altijd highlights in mijn haar dus het is zeker wel zelf toe doen want zelfs hij kan het…

on topic: van coupe 'd solei ofzo iets? daar zit een haarmutsje met gaatjes en een soort van grote haaknaald bij om de plukjes haar erdoorheen te trekken zodat je dus geen vlekken kan krijgen!! je kan het gewoon bij de/het kruitvat halen het is blauw met geel als ik het goed heb

Mijn moeder deed dat altijd en ik had bruin haar met goude highlights maar was wel leuk hoor en me nicht heeft ze nu alleen bij kaper gedaan en ze heeft beetje licht bruin ietsje donkerder want ze had der haar geverfd en die highlights zijn blond dus was misluk vind zei dan haha. Maar ik zou gewoon naar winkel gaan en dan vragen.