Highlights

Ik heb gezocht in dit topic over hightlights / lichte plukjes maar ik kon niet echt iets vinden, vandaar dit topic.

Hoi Allemaal,
Ik heb van mezelf heel donker haar (net geen zwart) en ik wil eens wat anders. Op dit moment heb ik een schuine lok/pony die ondertussen zo lang is dat het niet meer echt een lok is haha. En ‘uitgegroeide’ laagjes zegmaar. Ik had in gedachte om het zo te doen:

http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/7eJZb.gbw6zpvnjAkhPHaQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTMxMDtxPTg1O3NtPTE7dz0zMTA-/http://media.zenfs.com/289/2011/08/02/MileyCyrus_071025.jpg

Of ook wel zo (dit is meer mijn haarkleur) :

http://cdn.imnotobsessed.com/wp-content/uploads/VANESSA%20HUDGENS%20SUCKER%20PUNCH%20JUNE%2029%201.jpg

Dus mijn scheiding in het midden en plukken tot mijn kin te laten knippen. Dan wilde ik ook nog opnieuw laagjes laten knippen. Maar ik zat er nu dus aan te denken om misschien iets met highlights te doen.
Nu was mijn vraag, vinden jullie dat leuk al zou ik mijn haar zo ^ laten knippen? En zoja, staan highlights wel mooi als je heel donker haar hebt en wordt het dan niet te licht of iets? Of dat je ze juist niet zo goed ziet? Iemand hier ervaring mee :slightly_smiling_face:?

Ik vind zoiets altijd wel mooi, mits het héle fijne dunne streepjes highlight zijn. Niet van die dikke vegen ofzo.

ik vindt het in echt donker haar nooit mooi high ligts
low lights vindt ik dan mooier.
vooral in lang haar,heeft je haar zo veel van te lijden.
je kan ook aan extensiosn denken voor high of low lights
daar blijft de kleur ook mooi van

Als je héél dicht bij je eigen haarkleur kan het misschien mooi zijn. Maar zulk donker haar met highlights is een te groot contrast vind ik, best lelijk eigenlijk.

Bedankt voor jullie reacties!
Mag ik vragen wat lowlights precies zijn :flushed: ? Is dit een soort dipdye dat de onderkant helemaal lichter is, of een aantal plukken? Wat moet ik me er bij voorstellen? :flushed:

Ik vind blonde highlights in donker haar niet mooi en andersom ook niet. Het contrast wordt dan te groot vind ik.

lowlights,zijn wat warmere lokken er door heen
een beetje in je eigeste haar kleur blijven,

Hmmm ik zou denk ik voor highlights (warme) donkerbruine of donkere roodbruine lokken erdoorheen doen. Heel belangrijk: zoek een echt goede kapper die dit kan doen. Want ik denk dat dit echt heel goed gedaan moet worden anders ziet het er niet uit!

Bedankt voor jullie mening & tips !

Ik heb zelf ook heel donkerbruin haar ook bija zwart,
ik heb blonde highlights (ontkleurd) het zijn heeele dunne streepjes, persoonlijk vind ik dit heel mooi, wel lijd mijn haar hier wel veel van, want het is enorm droog geworden! :frowning_face:
maar ik denk dat indd lowlights ook heel mooi zijn!! warmrood of chocolade bruin erdoor heen daar lijd je haar ook niet zoveel van

Voor mezelf vind ik het ‘te heftig’ om er blonde highlights in te doen, maar bij andere vind ik het wel altijd heel gaaf!

Ik denk dat ik dan voor lowlights ga, gewoon net iets lichter dan mijn normale haarkleur vind ik mooi !