Highlights weg maar dipdye laten zitten?? hoe?

heyyy,
ik heb een blonde dipdye in mijn lichtbruine haar, en zegmaar het bovenop mijn hoofd is het gewoon mijn eigen haarkleur, alleen nu heb ik er ook blonde highlights in laten zetten zodat de dipdye wat natuurlijker was. Nu wil ik eigenlijk die highlights weg hebben want ik vind ze lelijk gezet (het lijken net witte strepen in mijn haar) en de highlights zijn deels uitgegroeid. Ik wil wel graag mijn dip dye laten zitten. Hoe kan ik dit het beste oplossen? gewoon een kleurspoeling in lichtbruin over het bovenste deel van mijn haar doen en dan de dipdye niet verven? of wordt het dan heel erg onnatuurlijk? en blijf je dan de highlights zien?

xx

up

Ik zou het 2e proberen.

Ik zou heel je haren gewoon weer naar je eigen haarkleur verven, en dan weer een dip dye laten zetten. Kan meteen nadat je heel je haren hebt geverfd, maar je kan ook een paar dagen wachten en dan weer een dip dye zetten volg je het een beetje?.

Ik zou zeggen probeer eerst het bovenste deel gewoon te verven en als dat niet lukt de onderkant ook doen en dipdye overnieuw doen.