Highlights verwijderen

hoi, ik was vandaag naar de kapper geweest omdat ik highlights wilde. Maar ik wou het gewoon een beetje lichter zodat je het net een beetje zag. Alleen nu heb ik dus donkerbruin/zwart haar met blonde plukjes en ik vind het echt heel lelijk. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ontkleuren? Of met me eigen haarkleur eroverheen verven? Ik hoop dat iemand kan helpen. X

Ik zou je eigen haarkleur eroverheen doen. Trouwens wel terug naar de kapper gaan, die zou het gratis over moeten verven. Ontkleuren is volgens mij niet eens nodig omdat je het toch donkerder wil maken.

oke bedankt, alleen als je het dan eroverheen verft, dekt het dan ook de highlights helemaal?

Dat had je moeten zeggen toen je bij de kapper was…

jaa.

en ik had ook blonde/lichtbruine highlightes op zwart/donkerdonkerbruin haar en trouwens het is nu helemaal uitgegroeid, lellijk dus helemaal onder. en ik had me haar een keer geverfd (zelf verven) en het gaat er nog steeds niet uit die uitgroei wat onder zit…

Ik heb geen flauw idee of dat kan, misschien moet je even terug naar de kapper gaan en het daar vragen?

Ik denk niet dat ze dat gratis doen hoor.
Het was toch je eigen keus om highlights te nemen?
En dat jij het nou lelijk vind, wil niet zeggen dat ze het dan gratis doen?
Maar anyways, als je het echt lelijk vind, zal je toch echt terug naar de kapper moeten gaan.