Highlights mislukt

Ik had ooit een x highlights door me moeder in laten doen zeg maar. xd En ik heb donker bruin haar, en het moest gewoon bruine highlights worden. En het werd blond oranje achtig! Ik ging dus zoeken hoe je het eruit kan halen enzo. Vaak wassen, gedaan, nou ik zie nog niet echt resultaat. :S Ik heb het echt kei vaak gedaan, heb het al een half jaar ofzo. om de 3 dagen zitten wassen maybe? misschien vaker? Ik weet nie, tenminste vaak! Maar het zit er nog steeds, en het is echt lelijk. :S Vooral om dat het niet goed is verdeeld, achter heel veel, voor bijna niks. Ziet er raar uit, daarom wil ik het eruit hebben! Weet iemand nog andere tips om het eruit te krijgen? Of gewoon goeie schampoo ofzo… :stuck_out_tongue: Meld het a.u.b. (L)

Met andere verf overheen gaan?

je kan het tog gewoon verven ?
dus eroverheen je hele haar bruin verven.

Dat komt doordat het gebleekt is, dan moet je het oververven. Ga wel naar de kapper…

Ow nou dat wou ik ook,
maar dat mag nie van me moeder. :S
Want het is al mislukt en tja, bij de kapper is het best duur weetje… :blush:
Naja, anders zou ik dat wel doen, maar dat kan dus niet. :S

Ik mag het dus nie over heen verven,

Dan heb je geen andere optie dan uit laten groeien, want bij blond verven haal je het pigment uit je haar, dus je krijgt daar je eigen haarkleur gewoon niet terug. Je mag ook geen spoeling proberen?

foto?

als je het al een halfjaar hebt… is dat dan inmiddels niet eruitgegroeid?