Highlights met gewone haarverf?

Ey,
Ik wil highlights, en ik heb een pakje gewone haarverf(teint 10,3, behoorlijk bloond dus) maar nu lees ik overal dt je highlights echt alleen kan zetten met highlightverf. Die zag ik ook staan, maar mijn haar heeft al natuurlijke hightlights. En daarbij was het verschil zo klein dt je het bij mij waarschijnlijk niet zou zien.

Dus kan het wel met gewone haarverf? Er zit wel waterstofnogwattes in, en dat bleekt.

Help me!

Liefs,
Heleen

nee hoor kan gewoon, heb me zus ook is gedaan !

x

Ok, thnx :grinning:

Kan inderdaad gewoon. Handig is wel dat bij de pakjes haarverf die speciaal voor highlights bedoeld zijn, zo’n kapje zit waar je handig plukjes mee kunt maken.

waterstofperoxide (uit een pakje) bleekt niet maar zorgt ervoor dat je verf gaat “werken”. Als je je haar eerder heb geverfd zou ik met blondeer highlights zetten. Als je nog je natuurlijke haarkleur heb moet het volgens mij wel lukken met een pakje :slightly_smiling_face:

in een normaal pak haarverf zit maar waterstof 3% om te bleken heb je veel meer nodig. je kunt ook niet je haar onbeperkt lichter verven met een normaal pak haarverf dus ook geen highlights.

Dat is gewone blonde verf… de highlight kits bevatten meer peroxide en maken het dus een blondeer/bleekmiddel.

Dat kan gewoon, maar lijkt me wel heel lastig.