heb dus gehoord dat je citroensap in je haar moet doen
voor highlights.
Dat heb ik dus gedaan maar zie niet echt een vershil?
Iemand ervaring?
X
ik heb gehoord dat je ermee in de zon moet gaan zitten dan , misschien helpt dat meer , heb het zelf nog niet geprobeert !
Je moet er inderdaad mee de zon in gaan. Ik heb het vorige zomer gedaan, iets langer dan een half uur in de volle zon. Ik zag wel verschil (:
Oke, leuk. Maar moet dan je hele haar of alleen op plukken haar?
Ben idd ook in de zon gaan zitten, zag natuurlijk wel verschil maar
niet echt highlights zegmaar
x
Ligt eraan welk deel van je haar je lichter wilt hebben.
Het lijkt me sowieso niet erg goed voor je haar.
^ is alleen niet goed als je het TE vaak doet,
dan droogt je haar uit, maar 1x ofzo kan geen kwaad haha
Beter dan verfen…
X
up? nog iemand…
Ik had het laatst gedaan maar zonder in de zon te liggen, maar dat werkte dus niet. Gelukkig is het komende week mooi weer dus kan ik zonnen en dat citroensap gebruiken! (:
Mijn zusje heeft het vorig jaar ook een keer gedaan. Je zag het verschil, maar het zag er wel natuurlijk uit. Die ene keer was ook niet slecht voor haar haar.
anders kan je ook blondspray kopen bij de hema bijvoorbeeld, werkt toch net iets beter dan citroensap
Wilde ik ook doen, totdat die vrouw in de winkel vertelde dat het haar van haar dochter geel was geworden daardoor haha. Medelijden met dat kind.
Wilde ik ook doen, totdat die vrouw in de winkel vertelde dat het haar van haar dochter geel was geworden daardoor haha. Medelijden met dat kind.
geel, hoe krijgt ze dat dan voor elkaar? ;o
Geen idee! Ze had al blond haar van zichzelf, maar wilde highlights, dus probeerde ze dat spul. Toen werd het geel.
Het schijnt trouwens dat die blondeerspray van John Frieda wel werkt, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Tot nu toe al twee keer geprobeerd.
Helaas hielp het bij mij niet en ben ik maar naar de kapper gegaan om highlights te laten zetten haha.
ik heb laatst ook blondspray gebruikt , maar ik raad het jullie allemaal af. serieus NIET DOEN! mijn haar werd er oranje van en het blijft doorwerken in de zon , hierdoor zijn mijn haren in 1 maand tijd zo erg gaan splijten dat er 10 cm af moest en wss volgende maand weer
dus : GEEN BLONDSPRAY GEBRUIKEN!!
Hoe moet dit precies?
ik heb het ook gedaan alleen mijn haar werd helemaal hard. en ik zag geen tot weinig verschil.
ik heb ook gehoord dat de blondspray van john frieda heel goed was. dat is wel een aanrader. heb er zelf geen ervaring mee maar mijn vriendin wel. citroensap is geen aanrader!