Highlights maken in donker haar

Is er een goede verf uit de drogist die zonder dat het oranje wordt vrij lichte highlights maakt?
Mijn haar is donkerbruin. De kapper is zo duur en daar lukt het soms ook niet altijd en dat is dan helemaal weggegooid geld.

Ik heb gelezen dat deze goed zijn:
Schwarzkopf
Kruidvat eigen merk

Iemand ervaring?

Deze 2 kleuren wil ik in mn haar maken. Zo donker ben ik al geverfd. (Zijn geen highlights maar gaat om de kleuren)

Ja dat vraag ik me ook af… :slightly_smiling_face:

hier is laatst al een topic over aangemaakt, de mensen raadden toen de kruidvat highlight kit aan of die van schwazskopf aan.

Ja, je kan het zelf doen alleen dan moet je het wel kunnen anders verpest je je haar en je kan het er niet zomaar uitwassen. Als je echt mooie goede hightlights wilt moet je gewoon langs de kapper gaan, als je dat voor mooie highlights over hebt tenminste.

highlights zetten is heel makkelijk hoor! Ik doe het regelmatig bij mijn moeder hihii. Zij is kapster dus we hebben wel de goede spullen ervoor (:

Ik weet alleen niet wat voor spul…

Ik ben vaak genoeg naar de kapper geweet maar soms zag je ze niet eens was gewoon mislukt.
daarom wil ik het zelf proberen. Als het mislukt kan ik er nog bruin overheen doen.

Jaa klopt. Maar de kans dat het mislukt is best klein hoor. En anders vraag je aan je vriendin, moeder, tante of weet ik veel wie om je te helpen (:

Weet je misschien welk spul je moeder gebruikt?

Mijn tante is ook kapster en ik koop in de kapperswinkel blondeerpoeder en waterstofperoxide van 6%, dat een beetje in een bakje mengen en met stukjes zilverfolie de highlights zetten…
Voor extra uitleg kan je t misschien even aan een kapster zelf vragen of in de kapperswinkel?

Highlights mislukken niet. Als je ze niet ziet, dan heb je gewoon te dunne of te weinig highlights. Als ik m’n kapper het zie doen bij mij, bedenk ik me altijd dat het er heel moeilijk uitziet en dat je dat beslist niet zelf kan doen. Ik laat ze zetten voor 50 euro en na een halfjaar zie je ze eigenlijk nog…

Heb nu highlights erin gemaakt van kruidvat eigen merk, ging met moeite zie geen blonde plukkem, hier en daar wat maar het valt niet op. Jammer

Je haar is natuurlijk al donker geverfd. Ik heb het ook een keer geprobeerd om de onderkant van mn haar blond te krijgen met blondeer van de kruidvat (mijn haar is ook geverfd) maar dat pakte voor geen meter. Ontkleurspul van de kapperswinkel wel, maar grote kans dat het dan oranje wordt ;p

met donkerbruin haar zou ik toch even langs de kapper gaan.

Je kunt ook even langs de kapperswinkel gaan, die is echt heel goed. Je haar word dan echt goed blond van. En sowieso als het bruin is moet je die stukjes eerst wel ontkleuren. Maar de kans dat het oranje word is wel groot, ik had er toen gelukkig geen last van.

Nee het is toch gelukt! Heb nu precies de kleuren als t plaatje beter koperachtig. Nu flink paar dagen wassen met silvershampoo en de kopergloed is eruit !

Of donkerblond hoe noem je het

up