hey ! ik denk er aan om highlights in mijn haar te laten zetten maar weet niet of het een goed idee is kan iemand me helpen ? ps ik ben 14 !! oja en als je het een goed idee vind zeg dan ook welke kleur het best bij donkerbruin pas want ik heb dat namelijk !! alvast bedankt !! <3
Als je het wilt, waarom niet.
Highlights kunnen heel leuk zijn.
Ligt eraan wat je zelf wilt.
Ik vind het bij highlights vaak wel mooier als het een beetje natuurlijk lijkt, dus dat je met donkerbruin haar geen witblonde highlights verft.
Tuurlijk is dat wel een goed idee. Bij donkerbruin haar zou ik niet hele lichte highlights doen, dat ze bijv. bijna wit zijn, maar gewoon middenblond ofzo?
Vraag het aan je kapper.
Hell yeah highlights.
Ik heb middenblond & lichtblond op donkerbruin haar, nu een paar maandjes verder en het wast zich uit tot een heel natuurlijke honingblonde kleur.
Gewoon doen :'D
ik heb donkerblond haar & wat lichtere highlights, gewoon blond denk ik, wilde t ook zo natuurlijk mogelijk! je kapper kan je t beste advies geven
Je kan inderdaad het beste advies aan de kapper/kapster vragen.
Voor highlights word trouwens ontkleuringsmiddel gebruikt he, dus niet echt verf.
Hoe langer je het erin laat zitten hoe lichter het wordt.
Ik wil het ook, maar ik denk niet dat mijn moeder het me laat doen! Ik heb ook bruin haar, en wil het zo natuurlijk mogelijk laten lijken
Ik had ook best donkerbruin haar, maar heb in de brugklas rode highlights genomen wat uiteindelijk blonde plukken werden. Toen roze en nog een paar keer rood en dan weer roze, heb nu weer paars.
Ik zou zeggen neem een niet te felle kleur maar ook niet te donker, mijn rood en roze zag je nog maar mijn paars van nu zie je totaal niet.
Ik vind het zelf leuk om te zien, als jij het ook leuk vind, waarom niet? (:
Highlights moeten altijd in 2-3 tinten lichter zijn dan je werkelijke haarkleur. Als je donkerbruin hebt, moet het dus lichtbruin zijn. Als je lichtbruin haar hebt, is het vaak asblond, enzovoort…Meng nooit middenblond in donkerbruin haar!
IK HEB ZE GENOMEN IN LICHTBRUIN BEDANKT VOOR DE TIPS XX
Super leuk!!
Super leuk!!
Oeps 3dubbel bericht! Srry