highlights eruit!

ik heb vanmezelf zwart haar maar een paar maanden geleden ben ik naar de kapper geweest om bruine highlighst in mn haar te verfen, maar nu vind ik mn higlights niet meer zo leuk en ik wil graag dat heel mn haar weer gewoon zwart word!
maar wat moet ik dan doen?

gewoon weer terug zwart verven. Je kan ze er moeilijk uit knippen.

Je hele haar zwart verven denk ik. Of exact die plukjes eruit pakken en die zwart verven maar dat is wel lastig.

haha oke dankje, ik dacht zelf ook al zwart verfen! maar is het leuk op mn haar te dipdyen? de bovenkant zwart en dan de onderkant van mn haar bruin? een beetje zoals dit:

Als je weer naar zwart wilt, kun je dat gewoon weer verven, als je van zwart naar lichter wilt, is dat een heel ander verhaal. Ik heb mijn haar zelf ook zwart gehad maar wilde uiteindelijk terug naar blond. Ik heb er ruim een jaar over gedaan om zover te komen door het om de paar maanden elke keer een stukje op te laten lichten Om de onderkant bruin te krijgen zal het ook verschillende keren opgelicht moeten worden. In zwart zit heel veel roodpigment en in het begin zal het vooral heel donker koperkleurig zjin.

EstrellaWeb heeft helemaal gelijk! En het is niet erg goed voor je haar om het zo vaak achter elkaar te verven en zeker niet om het vaak te bleken… Zou er dus goed over nadenken!

haha dankje! ik ga dr wel over nadenken maar het staat allemaal zo leuk! haha