Highlights enzo

Heei! Ik wil heel graag iets anders met mijn haar omdat ik het vaak los heb en dat begint saai te worden. Ik heb het ook af en toe in een staart maar dat vind ik persoonlijk niet heel mooi bij me staan. Omdat mijn haar in de winter donkerder word en ik dat niet leuk vind dacht ik aan highlights maar ik vind dit soms zo onnatuurlijk staan… Heeft iemand hier highlights met gewoon een natuurlijk iets blonder effect? Andere ideen zijn ook welkom :slightly_smiling_face:

Xx :upside_down_face:

Ja dat heb ik.

En nu? :’)

Eh ik heb wel kinda highlights maar dat ziet er niet helemaal natuurlijk uit haha, heel licht blond vs lichtbruin in de winter dus daar heb je niets aan. Maar wat is nu precies je vraag dan? :")

Naja ik hoor wel eens mensen die zeggen dan dat je dan hele dunne highlights moet doen en dat het dan minder opvalt zegmaar want wil wel natuurlijk houden, mijn vraag is eigenlijk gewoon bij hoeveel je het dan zou moeten houden en verdere haar tips

Als je het normaal wilt zou ik het alleen op je scalp laten doen.

Je hebt ook van die ‘sunkissed’ highlights, dat zou er dan best natuurlijk uit moeten zien lijkt me? :stuck_out_tongue:

Ik heb ook highlights.
Gewoon naar de kapper gaan en zeggen dat je highlights wil en het er natuurlijk uit laten zien? Dus inderdaad dunne

Ik heb ook highlights

Algemeen haarverf topic

Dit onderwerp kan in het Algemene haarverf topic! Slotje.