highlight(s) vraagje....

hejj,
Ik heb een tijdje geleden blonde highlights laten zetten, op bruin haar…
en nu wil ik het helemaal laten uitgroeien zodat mijn natuurlijke haarkleur weer gewoon terugkomt. Maar ik wil het niet helemaal verfen i.v.m dat het slecht voor je haar is.
dus heeft iemand misschien een ideetje hoe ik het kan laten uitgroeien zonder dat het helemaal er lelijk uit gaat zien.

kissss

zet er een kleurshampoo over die aanleunt bij je natuurlijke haarkleur.

maar is dat niet hetzelfde als verfen, want ik heb gemerkt dat de plukjes die ik blond heb geverft dat die best wel doder zijn dan de rest van mn haar.
dus daarom wil k het ook eig. niet verfen.

Nee want het is niet permanent, dus dat is niet even slecht. Kleurshampoo is schadeloos.

kleurshampoo doet echt niks af aan de kwaliteit en zachtheid van je haar en het is zowat de enige optie!!

nou, ik heb ook eerst hele lichte highlights gehad.
en die groeide dus uit, en ik wilde dus ook dat het wegging en me eigen haarkleur weer terug kreeg.
heb toen bij de kapper mijn eigen kleur highlights/lowlights hoe je het dan wil noemen bij de wortel van je haar, zodat het minderopvalt en het dus kan uitgroeien.
En ja dat kan wel even duren maar echt helemaal verven is ook slecht ja (:
en bij mij is het er nu helemaal uit.

Verven met henna, dat is niet slecht voor je haar

Dit lijkt me eig. wel een goed idee, hoeveel koste het bij jou om highlights/lowlights te laten zetten??

er stond toch laatst een nieuwe post op de homepage over uitgroei wat nu weer in is? :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee serieus, ik ben mn highlights ook aan het laten uitgroeien, na een tijdje valt het niet zo meer op, en als je vaak een staart of een knot indoet dan zie je het ook minder goed, of draag mutsjes (nog fashionable in de winter ook!)

haha die ombre(?) highlights, maar dat duurt wel een tijdje denk ik…
Ik kijk wel, hoe het eruit ziet na een tijdje en als het er echt vreselijk uit gaat zien dan doe ik wel die lowlights en anders gewoon natuurlijk uit laten groeien, bespaart me ook weer geld :slightly_smiling_face:

Oja als iemand nog ideetjes of ervaringen heeft hoor ik het graag !!!

bij mij kostte de highlowlights toen een keer 30 euro, maar toen liep ik ook niet meer voorschut want ik kreeg echt uitgroei haha. en ik kreeg de helft van ons mam!

Haha hier heb ik ook problemen mee, maar ik denk dat kleurshampoo niet gaat helpen omdat je 2 kleuren haar hebt :expressionless: