High waisted jeans

Ik heb nu een paar weken een paar high waisted jeans, geweldig vind ik hem. Maar ik weet niet zeker of hij wel goed zit. Bij de benen zit hij prima, misschien een beetje lang maar dat is geen probleem. Als ik zit is hij bij mijn middel strak, maar als ik sta kan je er zo een of twee vuisten tussen doen. Ik vroeg me af of dit hoort, want zelf vind ik het nogal raar, en hij zakt ook vaak af tot op mijn heupen. Dat vind ik natuurlijk niet zo geweldig :’)

Nou als hij afzakt is hij daar te ruim denk ik ja

ik denk dat die broek te groot is

Ja dit probleem heb ik vaak ook. Als ik sta en een broek goed zit, zit ie heel straks als ik zit. En als een broek goed zit als ik zit, zit ie heel los als ik sta :’)

Probeer de high waist broeken van Monki! Deze zijn perfectttt

Dan is hij waarschijnlijk te groot ja. Ik heb er twee van de pull and bear en ze zitten echt perfect haha, als ik sta wel ietsiepietsie wijd maar niet op een lelijke manier ofzo en als ik zit zitten ze net niet de strak. Ik zou als ik jou was even kijken voor een maatje kleiner.

Ik heb dat ook, maar mijn taille is in verhouding met mijn benen gewoon te smal dus broeken zitten dan goed bij de benen en bovenaan te wijd :’'D De high waisted broeken van bershka zitten mij wel goed trouwens (met een riem eromheen, anders zakken ze alsnog af).

Het probleem met veel broeken is dat ze op bepaalde pasvormen zijn gemaakt. Niet iedereen heeft echter hetzelfde model. Sommigen hebben wat rondere billen, maar dan weer een hele platte buik, of andersom, daardoor is het soms moeilijk om exact de juiste maat te vinden. Misschien eens bij Levi’s curve ID checken? daar zoeken ze een broek die perfect bij je past. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar er wel al veel goeds van gehoord :wink:

Bij mij zitten die broeken van de Bershka als gegoten. :sunglasses:

Klinkt alsof het model niet goed zit, omdat de broek wel goed zit om je benen.

Ja ik heb het iegenlijk precies andersom, mijn broeken van de pull and bear zitten aan de onderkant eigenlik te los maar mn benen zijn in verhouding dunner dan m’n kont en buik dus daarom pas ik een maat kleiner niet :frowning_face:

Bij mijn benen kan hij idd niet strakker. Ik denk dat ik eens een keertje naar Levi’s ga, want ik heb dit eigenlijk altijd.