High waisted bikini

Hallo,

Ik ben opzoek naar een high waisted bikini, omdat ik een velrol heb en die graag zou willen verbergen tijdens mijn vakantie.
Ik zou graag een kleine maat willen want mijn ‘borsten’ zijn inimini.
Hebben jullie misschien tips voor een niet al te dure bikini?

xoxo

Oja normaal heb ik een maatje 34, misschien weten jullie iets?

Is het niet gewoon dat beetje vet op je buik is wat elke vrouw heeft? Het lijkt me met jouw maat niet echt nodig om je buik voor die reden te verbergen, maar als je het toch perse wil, H&M heeft er 1:

Broekje

Top 1

Top 2

Ja normaal hebben vrouwen gewoon een buikje maar mijn buik is dikker en daarom wil ik graag dat het bedekt is want dan voel ik me niet fijn om dan in een bikini te gaan.

Ik wil niet lullig zijn,
maar het is geen wondermiddel.
Een vetrol kan je straktrekken met een high waist.
Maar als jij gewoon een bollere buik hebt, zie je dit evengoed met als zonder een high waist.

Dat weet ik zelf ook maar dan kan ik wel makkelijker mijn buik intrekken en dan valt het niet op.
Dat doe ik ook als ik bijvoorbeeld een shirtje aan heb, anders voel ik me erg onzeker.

Nou je buik intrekken is niet bepaald een goede oplossing :'D
dit is het gevolg:

Ja hahahahah

:joy::joy: die foto hierboven is geweldig

Hoe kan je de hele dag je buik inhouden? Je moet toch ooit ontspannen en normaal kunnen in- en uitademen?

Ik span mijn buik meestal aan en dan wordt die platter

Je hebt maat 34 joh, je ziet er vast prima uit. Wat jij bol vindt ziet iemand waarschijnlijk helemaal niet zo als ze jou zien.

Bij Asos hebben ze ook leuke highwaist bikini’s. Zijn wel prijzig vind ik als je het broekje + topje koopt, maar je kan zo’n broekje combineren met een goedkoop H&M topje.

Als je maatje 34 hebt dan heb je vast niks om je voor te schamen.
Heel de dag je buik inhouden en aanspannen lijkt me ook niet echt fijn, gewoon lekker ontspannen.
Je ‘bolle buik’ zal vast wel meevallen, dat zie je zelf namelijk altijd veeeeeel meer dan andere. :slightly_smiling_face:

Isit la ou vle bikini waisted, Mwen byen kontan ou vini nan vizite sit nou an, nou se yon manifakti a sexy manifakti lenjri nan Lachin.
Wholesale Sexy Lingerie.

Vind bij zo’n broekjes juist dat de buik boller lijkt?

Dit mag in het ik-zoek-topic onder Verkoop! Slotje dus.