High Tea Party

Hoi

zondag 10 oktober geef ik een High tea pary bij mij thuis .
Ik heb al een paar dingen die ik wil gaan doen

Dit zijn de mijne :
1.Ik weet niet hoe je het noemt maar eerst gaan we lunchen
2.daarna nog wat babbelen ,horoscopen voorlezen ,quizen doen ,doen durf en waarheid ,nagels lakken en elkaar opmaken met een blinkddoek.
3.dan beginnen we met de zoete hapjes taartjes enz.
4.film kijken (de clique)
5.honkbal (sportveld achter ons huis), karaoke via youtube ,en dan nog het spel jungle speed

Heeft er iemand nog leuke ideeen ?

Het klinkt bijna als een uitnodiging?

Maar afgezien van dat… ik vind dat je al een redelijk vol programma hebt. Zou het zo laten!

misschien kunnen jullie beter eerst honkballen, en daarna elkaar opmaken (met blinddoek)…

@duCOQUELICOT hihi het is geen uitnodiging ,oke ik ben denk ik gwn een beetje bang dat er zo van die momenten zijn dat er niks te doen is ofzo daar moet ik me minder zorgen over maken

en @dolci is wel een goed idee ja :slightly_smiling_face:

Had eerst ook een high tea met vriendinnen en we hadden afgesproke dat ieder 2 kleine hapjes maakte en die dan meenam! dat is ook erg leuk&lekker!

ik had ook een high tea gegeven en had ook een modeshow er bij gedaan en daarna even lekkere hapjes eten en toen naar buiten was zo warm en toen gingen we in een slootje lopen haha en toen weer eten.
ik denk dat je al heel veel leuke dingen hebt , je kan ook een thema doen ofzo?

misschien heb je hier wat aan gehad haha?
xx

MIsschien is honkbal niet bijpassend??

Ik zou dit doen:

• lunchen
  • optutten
    *zoete hapjes + thee
    *film + hapjes en thee en gezellige decoratie (kussentjes)
  • Dan in de tuin met een kampvuur bijv.

Ik vind honkbal er ook niet zo bij passen.
Een High Tea hoort knus en chic te zijn. Honkbal is niet echt chic.

• lunch met tijdschriften er bij en ondertussen lekker kletsen * optutten, misschien mediteren, yoga of zumba? en maskertjes? :'D * zoete cakejes en hartige taartjes, de ‘High Tea’ * modeshow OF film kijken, denk aan details ‘kaarsjes aan en knusse kussentjes’. *

meer weet ik ff niet.

bedankt voor de tips iedereen ik weet het honkbal past er niet bij maarja aangezien we dat bij ons op school dat voorlopig doen tijdens de lessen LO en iedereen er altijd zo enthousiast over is dacht waarom niet ? ik heb het ook gekozen voor als er niks te doen is ofzo het feestje duurt van 12 tot 5

Leuk idee!
Ga ik ook binnekort doen met vriendinnen… heb ik net besloten:P

ooo dat is leuk!

je kan ook een sleepover eraan vast doen, met een tent op dat sportveld in je tuin :grinning:

@ melovesyou haha dat lijkt mij ook leuk maar mijn mijn mama gaat dan teveel stressen :slightly_smiling_face: daarvoor komen er ook nog 2 meisjes slapen :slightly_smiling_face:

heeft iemand nog een leuk idee inplaats van honkbal ik denk dat ik dat niet ga doen aangezien met het weer :slightly_smiling_face:

Ik had voor mijn verjaardag een high tea gegeven bij mij thuis. We hebben van 2 tot 7 aan tafel gezeten en alleen maar gepraat, gegeten en thee gedronken. Dus ik denk dat als er constant hapjes en drankjes zijn dat je dan ook al de dag door komt.

Jullie kunnen trouwens ook met z’n allen cakejes en andere dingen maken en daarna opeten. Daar ben je ook weer even mee bezig.