high school canada

heee
ik wil graag volgend jaar een jaar high school gaan doen in canada,
heeft iemand er ervaring mee en kan mij wat dingen vertellen?

xxxx

woww ! nee sorry ik ken niemand met ervaring, maar wel stoer dat je dat gaat doen ! 'x

Dat is wel lef!
Ik kan je niet helpen, sorry!

jammer, vind het ook wel spannend en ben bang dat ik mijn vriendinnen wel erg ga missen.
xx

wooow dat wilde ik ook misschien gaan doen… Maar ik moet ook zelf nog info zoeken, dus aan mij heb je nog niks.

Wow, dat lijkt me echt zo leuk eh(: Maar ik heb geen idee. Misschien kun je op google kijken naar scholen enzo?

Wil je dat het jaar echt meetelt in u schooljaren van nu? of gewoon in een extra jaar?

Ik ga zelf een jaar naar peru, ik vertrek in september maar bij mij telt het niet mee in mijn school in Beligië. ik ga met een organisatie AFS ( volgens mij ,heb je dat ook in nederland maar ben niet zeker… )
Anders moet je het eens opzoeken?

Als je vragen hebt, mag je mij altijd noten… :wink:

Wil je dat het jaar echt meetelt in u schooljaren van nu? of gewoon in een extra jaar?

Ik ga zelf een jaar naar peru, ik vertrek in september maar bij mij telt het niet mee in mijn school in Beligië. ik ga met een organisatie AFS ( volgens mij ,heb je dat ook in nederland maar ben niet zeker… )

He kom net terug van een jaar High School in Amerika. In eerste instantie was ik heel erg overtuigd van Amerika, maar heb ook een tijdje over Canada getwijfeld. Heb veel enthousiaste verhalen over Canada gehoord. Toch bij mijn eerste keuze gebleven en naar Amerika vertrokken. Super tijd gehad. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel

ik ga na mijn eindexamen vwo dus ik hoef het niet te combineren met middelbare schooljaren. maar volgens mij kan dat niet in de bovenbouw.