High school Amerika.

Heee,

Ik ben er bijna uit, ik wil na dit schooljaar een tussenjaar nemen en 10 maanden naar Amerika gaan met de organisatie travelactive.nl

Heeft iemand hier al ervaring mee ?(goede/slechte )
Of wilt iemand z’n verhaal kwijt die ook een high school year is geweest?

Post it !

Liefs,

upje x

Lijkt me iig kei leuk! Maar geen ervaring mee.

Iemand die ik ken heeft dat gedaan, zij vond het erg leuk, maar je moet wel echt goed Engels kunnen en heel sociaal zijn.

Meer weet ik er niet van, ik ken haar niet zo goed dus we zijn er niet heel diep op ingegaan.

Ik heb op internet een verhaal gelezen van een meisje dat niet zo goed was in engels, en toen ze terug kwam vloeiend engels kon spreken c:!

Ik vertrek 7 augustus naar Iowa. Dus als je vragen hebt qua voorbereiding, kan je ze gerust stellen.

Edit: Ik ga met Into High School, omdat het een kleinere organisatie is en er dus meer aandacht naar je kan gaan. Bovendien was het ook een van de goedkoopste opties.

Leuk zeg! Ik ben ook met Travel Active weg geweest, alleen met een ander programma. De organisatie is mij in ieder geval heel goed bevallen :] Ik ken wel een paar mensen die met TA High School hebben gedaan en die vonden dat ook helemaal geweldig!

Welke reis hebjij gedaan dan?

Ik ben naar Thailand geweest voor vrijwilligerswerk! Iets totaal anders dus :stuck_out_tongue:

http://forum.girlscene.nl/forum/school/het-algemene-topic-voor-studeren-het-buitenland-meer-251672.0.html