high of lowlights??

Hee
Ik wil graag high of lowlight in mijn haar.
Hebben jullie daar ervaring mee?
Groeit het snel uit?
Is het duur?
Hoe haal je je moeder over?
Ik heb trouwens (kastanje)bruin haar wat is daar het mooist bij?
Deel je ervaring met mij :slightly_smiling_face:

Highlights, zeker weten. Geeft je een veel opener look… Hoe lang het blijft zitten ed heb ik geen idee van, heb nog nooit highlights gehad :stuck_out_tongue:

highlights zijn lichter als je eigen haar, dus er zit bleek/blondeermiddel in, dus dat is permanent en was je er niet uit. als je het tot aan de uitgroei doet (dus niet alleen een paar highlights in de punten), moet je denken dat je na ong 4/5 weken wel een soort van uitgroei ziet.
ik vind lowlights mooier :wink: maarja… zonder foto kan ik dat niet zo goed zeggen

Het mooiste vind ik een combinatie van high- en lowlights in allemaal verschillende tinten, dit geeft heel veel diepte en het ziet er natuurlijk uit.

Zoek echt een kapper die goed is in het zetten van high/lowlights, want ik zie zo vaak meiden lopen met rare ‘mayonaisestrepen’ in hun haar zegmaar… :’)

Ik vind ook de combinatie van high en lowlights het mooist. Maar dan wel met kleuren die dicht bij je eigen kleur staan.

Ik denk dat lowlights het mooist zijn, omdat je door highlights al snel gele strepen in je haar krijgt.

ik heb zelfde haarkleur als jou en had blonde highlights in mijn haar. ik vond het zelf echt super mooi en het uitgroei licht er denk ik aan hoe snel je haar groeit . bij mij viel het op een of ander manier niet op als er heelveel uitgroei was ik had eerst dunne highlights en later wat dikkere niet super dik. maar het moet je net staan.bij mij stond het ook wel (:

Ik vind highlights eigenlijk alleen mooi in blond haar. In bruin of zwart of rood haar vind ik het eigenlijk echt niet mooi, maar lowlights vind ik dan weer andersom, heel lelijk in blond haar :’)

Ik heb me haar bruin geverfd, het was veelste donker uitgevallen een keer en ben toen begonnen met highlights. En ik was er helemaal verliefd op! Je haar oogt meteen lichter. Ik heb ze gewoon blond, je moet het wel bij een goede kapper laten doen en zeggen dat je ze dun wilt. Anders heb je van die dikke strepen. Lowlights vind ik juist minder bij sommige staan.