High Heels

Wat zeuren sommige mensen, ik begon ook met 10cm en dat ging ook goed. xd
Je moet gewoon thuis de hele tijd rondjes lopen door de kamer, en ook buiten op onregelmatige tegels en op het gras enzo. Als je daarop kan lopen, red je het overal wel.

gewoon lopen op je hakken van 10 cm!!! heeeel veel lopen!
hakken van lager dan 10cm vind ik ontzettend lelijk en lomp!
ik loop zelf regelmatig op hakken van 11 cm, voor mij de perfecte hoogte!
ik hou echt van hakken!

ik dacht er niet is bij na… het ging gewoon

Gewoon lopen !
ik heb nu 7cm. Maar eigenlijk vind ik dat ook nog wel eng !
& ik loop heel apart… en dan denk ik dat iedereen me aan kijkt,
aangezien ik niet zo vaak op hakken loop, en ik loop er anders op als op schoenen, ik loop heel voorzichtig xD
maar uhh…
OT:
Gewoon veel oefenen, ja.
ik loop ook wel eens voor de spiegel, en dan steeds baantjes op en neer enzo, en dan weer terug lopen en weer heen etc.

oke even een oud topic uppen

Hoe overleven jullie de gladde vloeren met high heels?
Op 8 cm lukt het me aardig, maar ik ben dus echt bang dat ik flink op mn bek ga val als ik m’n 10 cm hakken aan doe.

Dus, iemand tips voor hoge hakken op gladde vloeren?

Oefenen haha.
Ik heb nu weer nieuwe van 11 cm heb al een paar van 11 cm hier staan en daar kan ik redelijk op lopen.
Alleen deze zijn anders dus voor het gala van mijn vriend moet ik er genoeg mee gelopen hebben.
Dus naar de supermarkt, oma, heb nog een communie.

Oh 1 tip.
Als ze glad zijn van onder, even in de tuin of buiten op straat met je schoen aan of uit over de stoep gaan wrijven ? als je me begrijpt zo maak je ze minder glad en heb je ook minder kans om te vallen.

oefenen oefenen oefenen,
en vooral; niet te diep nadenken

mijn hoogste zijn ongeveer 10,5 cm denk ik,
niet dat ik er supergoed op kan lopen, maar ik doe het gewoon (:
Ben één keer bijna gevallen toen ik de tribune afmoest tijdens schoolvoetbal, de hele tribune zat vol met jongens die begonnen te lachen O.o Achja, ik heb het overleefd :stuck_out_tongue:

Ohh, en als ze te glad zijn, even “schuren” over de stoeprand (:

Als ze te glad zijn kan je ook met een schuurpapiertje over de zool gaan.

Ik meet mijn hakken niet op, maar ik heb een aantal aardig hoge. Zelf vind ik het mooist om met ‘gekruiste benen’ te lopen (ene been voor het andere langskruisen bij het lopen). Dus ik loop wel íets anders op hakken dan op platte schoenen.
Maar ik doe dat bewust, omdat ik zóveel Hollandse vrouwen zie die als boerentrienen op hakken voorbij komen stampen, met de benen náást elkaar geplaatst tijdens het lopen in plaats van voor elkaar.

Op gladde oppervlaktes is het even goochelen, want ik wil wel doorstappen, maar ik moet heel goed opletten dat ik mijn voeten recht neerzet :’)

Oh, en straatjes met keitjes zijn echt mijn arch enemy. Bij iedere stap moet je weer opnieuw je gewicht en evenwicht configureren, bah.

hallo in ben chantal
ik ben nu 14 jaar zit op gymnasium
ik loopt regelmatig op hoge haken
van af mijn 6e jaar
6 cm hoog
10e jaar
8 cm hoog
tot mij 12 jaar 10 tot en met nu
ik loopt er nog steeds op niet vaak
de hakken voor mijn verjaardag gekregen