High Heels

Hoi!

in een impuls heb ik even high heels gekocht, gladiatorachtig, maar toch nét niet. Ik vind ze supermooi, ben er stapelverliefd op;). Maar het enige probleem is dat ik zoveel schrik heb dat ik ermee ga vallen! Ik ben het namelijk niet gewoon! Dus nu zit ik filmpjes te bekijken van “how to walk on high heels”.:slightly_smiling_face:
Kunnen jullie het goed, of vergt het ook even oefening? En hoe hoog zijn jullie hakken ongeveer? (de meeste meisjes in mijn klas hebben er niet zo’n hoge, maar die van mij zijn ongeveer 10 centimeter)
Het enige nadeel is wel dat mijn tenen een beetje lelijk rood worden :stuck_out_tongue: weet iemand daar een middeltje tegen? (poeder of crème ofzoiets)

xxx

Oeefenen. En ik weet niet of er iets is tegen het rood worden van je tenen. Misschien zijn ze het nog niet gewend? Maar begin je meteen op 10 cm hoge hakken te lopen? Dat zou ik niet doen namelijk. Eerst 5 cm ofzo.

ik kan wel op hakken lopen, 12cm, maar ik draag ze bijna nooit.

ik kan het wel maar doe het niet zo vaak…
maar dat rode gaat als het goed is na een paar keer oefenen weg.

Je tenen worden gewoon rood omdat je eigenlijk op je tenen loopt. Waarschijnlijk ziet niemand dat hoor :wink: En op hakken lopen vergt enige oefening. Gewoon met je vriendin arm in arm een rondje lopen.

ik heb er van 10 cm.
maar je moet niet expres anders gaan lopen
je moet eigenlijk je ergens anders op concentreren en het lukt!
maar eerst thuis aandoen en inlopen en dan buiten! :tipping_hand_man:

Ik heb scheve voeten dus ik ga dood als ik ze aan heb.
maar ik vind hoge hakken wel supeeer mooi (L)

Niet denken. Gewoon lopen.

Dat klinkt heel gek, maar het werkt best wel goed. Denken dat je op platte schoenen loopt, maar tegelijkertijd loop je op hoge hakken.
En vooral niet geloven dat je gaat vallen, dan loopt er sowieso wat mis!

idd. :slightly_smiling_face:

Als ik jou was had ik eerst lagere hakken geprobeerd, 10 cm is echt superhoog. (hoewel ik ook dagelijks zowat op hakken van 7 cm loop)
Thuis er veel op oefenen, heb je er al een beetje op geprobeerd te lopen? Ik had namelijk de mazzel dat ik er zo op weg kon lopen, bij mn eerst paar hakken :stuck_out_tongue:.

het lukt wel al redelijk goed hoor :stuck_out_tongue: ik heb daarvoor al wel op lagere hakken gelopen maar ook niet echt veel:) toch al bedankt voor de comments;)

Gewoon even thuis een dagje of avond er op lopen :slightly_smiling_face: wilt wel lukken, maar ik zou ze niet gelijk aandoen naar school als je tot het 7e of 8e school hebt!

In huis dragen, als je vb. eventjes naar de supermarkt gaat, etc.
OEFENEN OEFENEN OEFENEN :stuck_out_tongue:
Bij mij ging het redelijk snel. xD

http://www.youtube.com/watch?v=Q8h8bCoi5sY

Haha, dat begin.

Je kan beter beginnen met lagere idd ; )
Of laarzen met hak, dat is ook echt fijn. Dat is niet moeilijk maar je kuiten wennen zo wel aan hakken, en als je daarna pumps aandoet loopt het ook beter.
(Maar ik kan ook eik niks zeggen, loop niet zo vaak op hakken, hoewel ik t wel mooi vind.)

Als ik hoge hakken aan heb ga ik onbewust hele kleine stapjes nemen. Ik zet sowieso al geen grote passen, maar dan loop ik echt heel sloom!

Oefening baart kunst hè :wink:

Oefenen, oefenen, oefenen! Ik begon met lage hakjes van 5 cm toen ik 14 was. Nu ben ik 17 en loop ik met de grootste gemak op hakken van 15 cm. En ik zal heel veel op een harde vloer oefenen. Dus als je tapijt in je kamer hebt, zal ik het ergens anders proberen waar er een houten/stenen vloer ligt. Tapijt loopt namelijk zachter en makkelijker.

Oefenen op een matras, als je dat kan, kan je ook over harde vloeren/de straat

Oefening baart kunst :tipping_hand_man:

waarom beginnnen op 5cm
ik heb nog never mooie hakken gezien van 5
ik begon met 7 ging ook goed
daarna 11 :slightly_smiling_face: