High heels, wat doen we ons aan?

http://imagecache2.allposters.com/images/ING/IG1944.jpg[b]Pumps/high heels voor de dames zijn ze niet te groot, hoe hoger de hak hoe beter. maar dames onder ons weten we wel wat we ons aan doen?
als je al jong met hoge hakken bezig bent, en elke hak steeds weer groter en steeds weer mooier is dit slecht voor onze voeten. maar we blijven ze dragen maar waarom? omdat hoge hakken onze benen langer laten lijken en we dus sexyer lijken. zelf ben ik maar 1.60 en 15 jaar, ik loop in het weekend altijd op hakken omdat als ik uit ga niet klein wil zijn. in het begin was dit moeilijk. kwam elk weekend met zere voeten thuis, maar op ten duur raak je eraan gewend, kun je er op lopen en voel je de pijn niet meer. en de jongens maar afvragen waarom wij hakken dragen? ja jongens, dat zullen jullie nooit begrijpen.

ja sorry ik verveelde me:$[/b]

Dus.
Wat is het nut van dit topic?
No offence, maar er staat niks nieuws in.

oke interessant,

enne… nu?

edit; ik draag zelf nooit hakken, voor op school vind ik het niks hebben (en niet handig met alle trappen) en met uitgaan wil ik juist los gaan en gaan dansen een paar uur achter elkaar, en met hakken zou ik dan gedwongen moeten gaan zitten of mijn voeten pijn laten lijden, ben ik niet echt voor in.
ik draag alleen hakken bij sjieke feestjes of als ik er zin in heb in mijn vrije tijd, das niet heel veel.

enne niks…
t is zo interessant da tjullie het lezen.

oh stel je voor je loopt op die hakken

stil dan maar.

tjah sommige mensen …

Haha ik heb afgelopen weekend zo gelachen, waarom ga je naar een feest waar alleen gedanst word op killer heels. Dat meisje danste zo prachtig wankelend over de dansvloer. :'3

Leuk voor je blog op Hyves ofzo.

hahaha
achja, ik loop toch nooit op hakken. (zeg ik nu, miss later wel xd )
ik vind ze zo niet lekker lopen, en de meesten zijn zo NIET mijn stijl (a)

geef mij maar all stars

me too :slightly_smiling_face:

Een meisje (vriendin van een vriendin) die heeft altijd op hakken gelopen en nu zijn haar voeten zo gegroeid dat ze alleen maar op haken kan lopen.

ik draag alleen hakken voor de afwisseling, voorderest altijd nike.

ik draag alleen tijdens het uitgaan ;p en dan best hoge 13 cm mjaa ik hou nu eenmaal van killer heels vind dat mooier als 5 cm hakje en tjaa het maakt je toch langer maak je zelf dan goed lang :stuck_out_tongue: maar het is wel vet lelijk als je er niet op kan lopen enz. dat verpest wel het effect hahahaha

Veel geluk als je elke dag hakken draagt:

http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2113641/How-BunionSurgery-main_Full.jpg

IEW :expressionless:

fijn om te weten dat je er geen last meer van hebt :slightly_smiling_face:

zoiets wou ik ook gaan posten!

Ik heb hier zelf erfelijke aanleg voor dus ik ken het dilemma maar al te goed:
nu altijd plat lopen om latere problemen te voorkomen of toch af en toe even ‘zondigen’ en hakken dragen nu ik het nog kan?

Mijn compromis voor mezelf is dat ik maximaal 2 maal per week op hakken loop.