Hier zweer je bij

Een bananenbol. Serieus. Echt. Echt. Mensen die in Breda wonen, ga bij zo’n kraampje 'n bananenbol halen. <3333

En perziken yoghurt. Kan niet meer zonder, haha.

Aardappelpuree met jus van de lidl uit zo’n zakje :bowing_man:

Chocola. Melk en wit en Mocca Frappucino’s van starbucks

je bent teveel bezig met squats

^ :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man:

Havermoutpap van de biowinkel met suiker en banaan. Goddelijk.

Ik zweer bij slapen. Je kunt mij ook écht niet wakker maken voor eten.
Hoe lekker ik chocola, ijs, danoontjes, dropjes, rosti, zomersalade, bitterballen, nacho’s, kipnuggets e.d. ook vind.

Tiramisu en warm stokbrood met kruidenboter :slightly_smiling_face:

Ben&Jerry’s Fish Food, slagroomijs met slagroom en chocoladesaus, zelfgebakken brownies, krentenoliebollen, bananenbollen, appelflappen, appelbeignets, pure chocolade met koek oid erin, chocolate chip cookies.

m&m’s !! :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:
(maar ik ben ook zo’n salademens)
:bowing_man: :bowing_man: :bowing_man:

BEN & JERRY’S!!!

Dit eet ik serieus, ongelogen, IEDERE dag. :bowing_man:

TURKSE PIZZA

hier zweet je bil oh mijn god hahahahaha :bowing_man:

Mijn ontbijt! Magere yoghurt met druiven, mandarijnenpartjes (of elk ander willekeurig fruit), abrikozen, vijgen, honing, soms walnoten, en rozijnen. <3

ik kan niet ontbijten maar klinkt lerkker! :flushed:

Thee. Maakt niet uit welke smaak of welk moment van de dag, thee gaat er altijd in.

• Spaghetti/macaroni met tonijn, komkommer, fetakaas en tomaat
  • Wentelteefjes met ham en kaas
  • Gebakken ei met spek dat mijn vriend zo lekker kan maken <3
  • Chocoladeletters en van die holle pietjes, daar kijk ik het hele jaar naar uit
  • M&M’s, maar dan alleen met chocolade, het liefst die donkere zak met 70% extra chocola ofzo
  • En inderdaad, MacDonalds. De frietjes en de McChicken is echt… goddelijk. Gelukkig is de dichtstbijzijnde Mac hier niet dichtbij, want af en toe hebben mijn vriend en ik savonds trek, maar ik ga niet 30/60 km omrijden naar de Mac haha.

Bamischijf

wtf is bamischijf? :flushed:

ben&jerry’s
pepernoten
witlof salade !